Carregant

Si us plau, esperi

OTU/2023/334

401/2023 Serveis Manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions de tractament d'aigua a les piscines municipals.
L'objecte d'aquest contracte és fixar les condicions del servei de manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions de tractament d'aigua situades als recintes tècnics, zona de platja, jocs i vas de les piscines municipals enumerades a l'annex I del plec de prescripcions tècniques. La documentació tècnica del contracte està formada pel plec de prescripcions tècniques particulars, l'inventari d'equipaments (annex I) i el llistat de preus unitaris per al manteniment correctiu (annex II)
Import sense IVA
115.686,00 EUR
Estat Formalitzat
Periode de sol·licituds
12/de des./2023 - 15/de gen./2024 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 254.509,20 EUR
codi CPV
50500000-0 Serveis de reparació i manteniment de bombes, vàlvules, aixetes, contenidors metàl·lics i maquinària 

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Baixa econòmica
    • Disponibilitat de vehicle/taller Euro 6, híbrid o elèctric assignat de forma continuada al contracte

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

Annex 8

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec administratiu

Plec admiistratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 QR

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord AE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe juridic aprovació expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic aprovació expedient

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 11/12/2023 a les 14:15

    Veure Anunci
  • Anuncio de adjudicación

    Publicat el 08/10/2024 a les 09:14

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días, según la tabla de subrogación el importe bruto anual de los salarios teniendo en cuenta la jornada sería de 23.395,01 € (31.349,31 € considerando la seguridad social). ¿Podrían indicarnos durante cuantos meses al año es necesaria la subrogación y el coste empresa anual asociado al contrato? La duda nos surge ya que siguiendo la jurisprudencia y la normativa actuales, no es posible realizar una oferta que no permita garantizar el pago de las nominas de los trabajadores a subrogar, puesto que pondría en peligro la viabilidad del contrato. Además, la subrogación debe ser proporcionada a la dedicación el contrato, no pudiendo exigirse una subrogación desproporcionada o claramente por encima de las necesidades de personal asociadas. En este caso concreto, el presupuesto anual asociado al mantenimiento preventivo es de 6.343,00 € por lo que si hubiera que subrogar al personal durante 12 meses podría darse el caso de que el mantenimientos correctivo (cuyo importe es imprevisible) fuera insuficiente para costear las nóminas. ¿Pueden aclararlo de manera que podamos elaborar nuestra oferta? Gracias de antemano
Publicada

05/de gen./2024

contestada

10/de gen./2024

En compliment de l'article 130 de la LCSP, s?ha aportat la informació facilitada per l?actual prestatari quant al cost anual dels treballadors que poden ser susceptibles de subrogació d'acord amb el conveni que els hi és d?aplicació, sense que aquesta subrogació vinculi el contingut de la prestació a satisfer. La obligació de la administració és d'informació sobre les possibles conseqüències laborals de l'adjudicació, un cop verificat que el conveni vigent entre la prestatària actual i els treballadors adscrits preveu la possible subrogació. La dedicació d'aquests treballadors a la prestació del servei contractat, i l'abast de la possible subrogació, no depèn de l'òrgan de contractació, sinó que cau dins la flexibilitat i organització interna del prestatari, o dels possible licitadors interessats a prestar el servei. Entenem per tant que, amb la informació facilitada, és possible elaborar oferta per la prestació del servei i ponderar les despeses de personal que pot suposar.