Cargando

Por favor, espere

OTU/2023/372

65,66/2024 Manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions tèrmiques (calefacció, aigua calenta sanitària, climatització i energia solar tèrmica), gas i tractaments de legionel·la dels equipaments municipals
L'objecte d'aquest contracte és el manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions tèrmiques (calefacció, aigua calenta sanitària, climatització i energia solar tèrmica), gas i tractaments de legionel·la dels equipaments municipals. El manteniment preventiu i normatiu objecte d'aquest contracte s'haurà d'executar d'acord amb la planificació establerta per a cada element o instal·lació, mentre que el manteniment correctiu s'haurà de realitzar necessàriament dins dels "temps de resposta" establerts per cada cas en el Plec Tècnic
Importe de licitación (sin impuestos)
856.830,47 EUR
Estado Formalizado
Periodo de solicitudes
22/mar/2024 - 25/abr/2024 23:59
Órgano de contratación
Junta de Govern Local
Tipo de Contrato Servicios
Tipo de Procedimiento
Abierto
SARA
Valor estimado sin impuestos 3.598.687,97 EUR
Nº lotes 2

Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Sobre de cláusulas administrativas
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
    • Habilitación empresarial o profesional
  • Sobre de condiciones técnicas y económicas
    • Baixa econòmica
    • Disponibilitat de furgonetes/taller Euro 6, híbrid o elèctric assignades al contracte

Lotes en que se divide el expediente

Lote Título Importe de licitación (sin impuestos) Estado
1 LOT 1: Manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions de gas i instal·lacions tèrmiques dels equipaments municipals (calefacció, climatització, aigua calenta sanitària i solar tèrmica). LOT 1: Manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions de gas i instal·lacions tèrmiques dels equipaments municipals (calefacció, climatització, aigua calenta sanitària i solar tèrmica). 476.487,90 Formalizado
2 LOT 2: Manteniment preventiu, normatiu i correctiu per a la prevenció i control de legionel·la a les instal·lacions d'aigua calenta sanitària i climatitzadors evaporatius dels equipaments municipals LOT 2: Manteniment preventiu, normatiu i correctiu per a la prevenció i control de legionel·la a les instal·lacions d'aigua calenta sanitària i climatitzadors evaporatius dels equipaments municipals 380.342,57 Formalizado

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Documentos adicionales a publicar

DEUC

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 2

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 4

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 5

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 6

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 7

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 8

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe tècnic inici

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe jurídic inici

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 1 QR

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Acord inici

Descargar

Pliego técnico

Pliego técnico

Descargar

Pliego administrativo

PCAP + anexos

Descargar

Anuncios de licitación publicados

  • Anuncio de licitación

    Publicado el 21/03/2024 a las 10:22

    Ver Anuncio
  • Anuncio de adjudicación

    Publicado el 26/02/2025 a las 14:25

    Ver Anuncio
  • Publicado el 14/03/2025 a las 15:09

  • Anuncio de formalización

    Publicado el 14/03/2025 a las 15:10

    Ver Anuncio
Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bona tarda Segons podem llegir a l'informe tècnic, la plantilla mínima per al Lot 1 son 4 oficials. Però donat que la partida de preventiu anual es de 77.955€, es inassumible tenir 4 oficials que depenen d'aquesta partida. Perquè suposem que no existeix per part de l'administració obligació de gastar tota la despesa del correctiu, no (322.455€)? Llavors, no seria més convenient tenir un personal "X" per preventiu i un altre que només fes acte de presencia en correctius però que no estigués al 100%? Gràcies.
Enviada

22/mar/2024

Contestada

26/mar/2024

D'acord amb els tècnics municipals responsables del contracte: La partida de preventiu anual de 77.955,00€ correspon a dos oficials (entre altres conceptes) que es destinaran a tasques de manteniment preventiu. L?import per als altres dos oficials destinats a correctiu surt de la partida de correctiu (322.455,00€) que, a més, també inclou l?import a destinar per al material necessari per a fer les reparacions. Aquests dos oficials de manteniment correctiu es destinaran a les diferents reparacions que no es poden planificar prèviament ja que es farà en funció de les avaries sorgides en cada moment. Així, la dedicació dels dos operaris de correctiu a dedicació complerta i exclusiva és el mínim que s?ha previst d?acord amb el volum de tasques habitual, però fins i tot es pot haver d?incrementar aquest número per satisfer adequadament el servei, d?acord amb l?apartat 5.2 del Plec tècnic particular. A l?apartat 7.1.2 Pressupost del Lot1 del plec tècnic es pot veure detalladament aquesta explicació. Efectivament, no hi ha obligació de gastar el 100% del pressupost limitatiu previst per manteniment correctiu, ja que s?executa en funció de necessitats. Tot i així, el pressupost s?ha calculat en base a la despesa d?anys anteriors en aquest servei i tenint en compte la dedicació exclusiva dels dos operaris.
Bon dia Tal com veiem que no consten al desglossament del pressupost, les revisions d?entitats d?inspecció i control tipus OCA no les ha de pagar l?adjudicatari sinó l?ajuntament, no? Gràcies.
Enviada

10/abr/2024

Contestada

12/abr/2024

No, les inspeccions de control tipus OCA no formen part del manteniment preventiu i, en cas que s’hagin de realitzar, l’import sortiria del destinat al manteniment correctiu del contracte.
Bon dia. Voldríem fer un parell de preguntes sobre el preu/hora. Veiem a la forma de pagament que serà mitjançant factures mensuals, però no veiem clar quin es el preu de partida del preu hora a la licitació. Això ho demanem per que tal com es pot llegir a l?informe tècnic clàusula C.) ?La part corresponent al manteniment correctiu s?executarà en funció de les necessitats. Cada actuació correctiva es factura en base a preus unitaris?. Quins son aquests preus unitaris de la ma d?obra? I la segona pregunta sobre aquest tema del preu/hora. En cas que la resposta a la pregunta anterior fos la del preu contemplat al pressupost base (15,41€/h, que es el preu mínim segons conveni per 2024), quan diem que fem una baixa ?X? al manteniment aquesta no pot aplicar sobre el preu/hora, no? (perquè estaríem per sota de conveni). Gràcies
Enviada

10/abr/2024

Contestada

12/abr/2024

Per al lot 1, tal i com es pot veure al segon quadre de l’apartat 7.1.1 del plec de prescripcions tècniques anomenat justificació preu hora professional d’oficis de 1a, el preu hora tant per al manteniment preventiu com per al manteniment correctiu serà de 20,13€ menys la baixa oferta per l’empresa adjudicatària del contracte. Per al lot 2, tal i com es pot veure en els quadres 1 i 2 de l’apartat 7.2.1 del plec de prescripcions tècniques anomenats justificació preu hora xofer-aplicador de 1a i justificació preu hora ajudant d’aplicador, el preu hora, tant per al manteniment preventiu i correctiu és de 11.6€ i 10.57€ respectivament menys la baixa oferta per l’empresa adjudicatària del contracte. Tot i això, en aquest lot, el preu es pagarà en funció del preu estipulat per a cada tipus de tractament a realitzar segons els components que formin cada instal·lació menys la baixa oferta per l’empresa adjudicatària del contracte independentment de les hores reals que s’hagin destinat a realitzar el tractament. Això no treu que, en tots dos casos, les empeses adjudicatàries hagin de pagar als treballadors segons convenis complint amb totes les obligacions legals independentment de la baixa econòmica que presentin per aquest concurs. Tots els imports expressats anteriorment son PEM (preu execució material). Per tant, caldrà sumar-hi les despeses generals (13%), el benefici industrial (6%) i l’IVA (21%).
¿El mantenimiento de la Calidad de Aire Interior (CAI) está contemplado en el precio de mantenimiento preventivo?
Enviada

10/abr/2024

Contestada

17/abr/2024

Dentro del mantenimiento preventivo estan contempladas aquellas operaciones que garanticen el cumplimiento del RITE teniendo en cuenta la instalacion existente. En el caso que para el cumplimiento del RITE sea necesario algún tipo de reparación o adecuación de la instalación existente se valorará cada caso con el técnico responsable del contrato. El gasto de esa reparación o adecuación saldría del importe reservado para mantenimiento correctivo. En función del importe de esa intervención, se podria dar el caso que fuera objeto de una nueva licitación.
Para la ejecución de este contrato y dado que indican que disponen del Sistema Rosmiman para su gestión, podrían indicarnos si disponen de la app de movilidad de dicho sistema.
Enviada

15/abr/2024

Contestada

17/abr/2024

Actualmente no disponemos de la app de movilidad de Rosminan, pero existe la intención de renovar la versión de este programa e incorporar nuevas prestaciones como la que indican, proximamente