Cargando

Por favor, espere

LOOH/2024/01

CONTRATACIÓN DE LAS OBRAS DE PROMOCIÓN DE UN EDIFICIO PLURIFAMILIAR DE 108 VIVIENDAS ENERGÉTICAMENTE EFICIENTES, Y APARCAMIENTOS, SITUADO EN LA CALLE MALTA Nº 128-144 DE SABADELL, PROMOCIÓN CAN GAMBÚS 2, EN EL MARCO DEL PLAN DE RECUPERACIÓN, TRANSFORMACIÓN Y RESILIENCIA FINANCIADO POR LA UE - NEXT GENERATION EU.
Contratación de las obras de promoción de un edificio plurifamiliar de 108 viviendas energéticamente eficientes, y aparcamientos, situado en la calle Malta nº 128-144 de Sabadell, promoción ?Can Gambús 2?.
Importe de licitación (sin impuestos)
18.725.742,77 EUR
Estado Adjudicado
Periodo de solicitudes
18/mar/2024 15:00 - 17/may/2024 15:00
Órgano de contratación
Habitatges Municipals de Sabadell, SA
Tipo de Contrato Obras
Tipo de Procedimiento
Abierto
SARA
Valor estimado sin impuestos 19.246.429,48 EUR
Código CPV
45210000-2 Trabajos de construcción de inmuebles

Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Sobre de cláusulas administrativas
    • Clasificación
    • Declaración responsable de cumplimiento de requisitos previos - Annex 2
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación - - Annex 1
  • Sobre de condiciones técnicas y económicas
    • ANNEX 4 - OFERTA OBJECTIVA
    • ANNEX 5 - EXCEL DE PREUS PER PARTIDES
    • ANNEX 6 - EXCEL de la PARTIDA OPCIONAL
    • ANNEX 7 - PreBEP BIM, degudament complimentat i signat.

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Documentos adicionales a publicar

Annex I - EirVIMUSA

Descargar

Anuncio publicado

Anuncio publicado

Descargar

Documentos adicionales a publicar

LINK PROJECTE

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Plànols de projecte en format DWG.

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Detall d'amidaments en format editable (TCQ i BC3).

Descargar

Pliego técnico

Pliego técnico

Descargar

Pliego administrativo

Pliego administrativo

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annexos PCAP

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annexos adjudicatari

Descargar

Informe justificativo

Informe justificativo

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 2 esmenat

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Actes de la Mesa de contractació

Descargar

Descargar

Descargar

Descargar

Descargar

Mesas de apertura de la licitación.

LOOH/2024/01: BC

22 mayo 2024 11:00

Finalizada

Anuncios de licitación publicados

  • Anuncio de licitación

    Publicado el 18/03/2024 a las 09:00

    Ver Anuncio
  • Anuncio de licitación

    Publicado el 18/03/2024 a las 13:30

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bon dia. Ens poden facilitar el plànols de projecte en format editable DWG i arxiu amb el detall d'amidaments format BC3, TCQ o Presto? Gràcies
Enviada

25/mar/2024

Contestada

26/mar/2024

Es publiquen els arxius dels plànols de projecte en format editable DWG, i el detall d'amidaments en format editable (TCQ i BC3).
Els preus unitaris del pressupost han de ser PEC o PEM?
Enviada

22/mar/2024

Contestada

26/mar/2024

Els preus unitaris a complimentar en l'Excel - Annex 5, han de ser en PEM. Això no obstant, a la fulla resum del mateix document, cada empresa ha d'indicar quin és el seu benefici industrial (BI) i quines són les seves despeses generals (DG).
Bon dia, a l'apartat 01.08 VARIANTS OPCIONALS, hem de posar preu però eliminant les unitats per que no sumi l'import? Ara a l'arxiu hi ha amidament i preu zero. Gràcies
Enviada

02/abr/2024

Contestada

10/may/2024

Bon dia, No s'han d'eliminar les unitats perquè si que s'ha de disposar d'un import total d'opcionals. Aquestes variants opcionals no incrementen el pressupost total de licitació i es valoraran de forma independent. (Annex 6 dels annexos del PCAP). El pressupost total de variants opcionals es punta amb 5 punts sobre 100 en la valoració d'adjudicació.
Bona tarda, en cas de subcontractar i de no tenir coneixement de qui es subcontractarà en cas d'adjudicació, seria vàlid posar en el DEUC que sí que es subcontractarà, que no es superarà el màxim permès de subcontractació i que a data actual no estan definides les empreses subcontractistes o bé indicar les tasques que tenim intenció de subcontractar i el percentatge que suposa, i per tant no aportar el DEUC dels subcontractistes? Gràcies.
Enviada

09/may/2024

Contestada

10/may/2024

Sí. S'accepta indicar en el DEUC el percentatge o partides del contracte que es preveuen subcontractar i, en cas d'adjudicació, comunicar a l'òrgan de contractació per escrit (segons el model d?ANNEX 9) les empreses que finalment es subcontractaran, tot aportant el DEUC de les empreses corresponents en aquell momen
Bon dia, Atenent al contigut de les proposicions, dins del Sobre A com a 3r punt: Documentació acreditativa de la solvència, tans sols hem de presentar en aquesta fase de licitació el Certificat Classificació empresarial. És així?
Enviada

10/may/2024

Contestada

10/may/2024

Sí, com acreditació de la solvència, en aquesta fase únicament cal presentar el certificat de classificació empresarial. Únicament empreses no espanyoles, com estan exemptes de l?exigència de classificació, haurien de presentar els documents d?acreditació de la solvència econòmica i tècnica, disposats a la clàusula 31 del PCAP.
PREGUNTA: Bon dia, Els annexos 5 i 6 s'han de presentar en Excel i també en PDF o només en Excel? i l'annex 7 s'ha de presentar en PDF? Gràcies.
Enviada

13/may/2024

Contestada

14/may/2024

Els annexos 5 i 6 s'han de presentar obligatòriament en Excel. Això no obstant, potestativament, es poden acompanyar també els mateixos documents en format .pdf signats. L'annex 7 s'ha de presentar en format .pdf signat.
Bon dia, a les partides corresponents a baranes d'escales exteriors no detalla el material interior dels mòduls de barana es xapa? vidre? Atentament,
Enviada

14/may/2024

Contestada

15/may/2024

Bon dia, aquestes baranes no porten res a l'interior. Són un emmarcat perimetral, ja que la seva funció no és la d'impedir caigudes laterals, ja que el graonat acompanya la topografia del terreny. Són baranes per recolzar-se al pujar o baixar.
Bon dia, ens podrien indicar quin és el termini d'execució d'obra?, ja que al PCAP ens indica data final d'obra el 30/06/2026. Gràcies.
Enviada

24/may/2024

Contestada

15/may/2024

Bon dia, en tant que la present és una contractació vinculada als Fons Next Generation, per compliment normatiu, el termini d'execució de les obres finalitza el 30/06/2026. Això no obstant, es preveu l'inici de les obres el mes de setembre de 2024.
Bon dia, respecte a l'equip tècnic BIM de l'annex 7, entenem que són figures diferents al cap d'obra que es demana als mitjans personals amb formació BIM, ens poden aclarir aquest punt. Gràcies.
Enviada

24/may/2024

Contestada

15/may/2024

Bon dia, efectivament. El cap d'obra amb formació en BIM, i l'equip tècnic que cal disposar a l'annex 7, han de ser figures diferents
Bona tarda, En referència a l'annex 4 hem detectat que és un formulari no preparat per al cas d'una Unió Temporal d'Empreses. Com hem de procedir en aquest supòsit? Cal omplir l'annex per part de cada integrant de la UTE o es pot modificar per a que siguin tots dos representants qui l'emeten?
Enviada

14/may/2024

Contestada

15/may/2024

Bon dia, En cas d?Unió Temporal d'Empreses, cal complimentar únicament un document d?Annex 4, tot disposant les dades identificatives de la futura UTE i signat pel representant únic de la UTE designat a l?Annex 3 (Compromís de constitució en UTE, que cal presentar al sobre A), d'acord amb el disposat a l?article 69 de la LCSP). A efectes aclaridors, en aquest cas, la documentació justificativa del compliment dels criteris d?adjudicació indicats a l?Annex 4 (que cal incloure en el sobre B), es podrà aportar indistintament de qualsevol de les empreses integrants de la UTE indicades a l?Annex 3. Això no obstant, es recomana que, en el cas que la documentació acreditativa de cada criteri correspongui a empreses diferents, es presenti una relació indicant quina empresa de les integrants de la UTE, acredita el compliment de cada criteri.
Bon dia, És necessari especificar l'equip tècnic de l'Annex 7 ? o es requerirà en fase d'adjudicació.
Enviada

15/may/2024

Contestada

16/may/2024

Sí, cal designar un equip tècnic en fase de licitació, mitjançant l'Annex 7 (PreBEP). A la proposta de PEB precontractual, cal explicar l'equip BIM que es posarà a disposició i la seva organització per donar resposta als requeriments BIM de Vimusa. Això no obstant, posteriorment, depenent de la fase en què es trobi l?actuació, els rols poden variar, inclús una persona pot assumir diferents rols.
Bon dia, agrairia em confirmin si els permisos d'ocupació i guals de càrrega i descàrrega van a càrrec de VIMUSA o haig de tenir en compte l'assumir els costos que suposen. Existeix excepcionalitat de no pagament per ser una obra pública?
Enviada

15/may/2024

Contestada

16/may/2024

Bon dia, aquestes despeses no van a càrrec de VIMUSA, per tant, s'han de tenir en compte per a realitzar l'oferta. No, en les actuals ordenances fiscals, no hi ha exempció de pagament.