Cargando

Por favor, espere

PAT/2023/61

Concessió domini públic de la finca municipal situada al c. Lles, núm. 2 cantonada amb l'Av. Matadepera.
Concessió domini públic de la finca municipal situada al c. Lles, núm. 2 cantonada amb l'Av. Matadepera.
Importe de licitación (sin impuestos)
311.035,00 EUR
Estado Formalizado
Periodo de solicitudes
04/oct/2024 - 15/nov/2024 23:59
Órgano de contratación
Junta de Govern Local
Tipo de Contrato Patrimonial
Tipo de Procedimiento
Abierto
SARA No
Valor estimado sin impuestos 311.035,00 EUR
Código CPV
09000000-3 Derivados del petróleo, combustibles, electricidad y otras fuentes de energía

Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Documentación administrativa
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
  • Oferta técnica o evaluable mediante juicio valor
    • Proposició tècnica. Criteris avaluables mitjançant judici de valor
  • Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Oferta econòmica

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Pliego técnico

Pliego técnico

Descargar

Pliego administrativo

Pliego administrativo

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe jurídico

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Acuerdo de iniciación del expediente

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Certificat no al·legacions informació pública PCAP

Descargar

Documentos adicionales a publicar

ANNEX 2- Model oferta cànon

Descargar

Documentos adicionales a publicar

ANNEX 3_ Model aval

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Diligència modificació dates d'obertura sobres

Descargar

Anuncios de licitación publicados

  • Anuncio de licitación

    Publicado el 03/10/2024 a las 08:05

    Ver Anuncio
  • En evaluación

    Publicado el 27/01/2025 a las 14:10

    Ver Anuncio
  • Anuncio de adjudicación

    Publicado el 16/04/2025 a las 13:10

    Ver Anuncio
  • Anuncio de formalización

    Publicado el 25/04/2025 a las 12:45

    Ver Anuncio
Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Buenos días, dadas las ventas de la ES, y dado que la instalación se gestiona con 9 empleados (lo que supone un coste de 298 k€/año) ¿seria posible estudiar la posibilidad de dar servicio nocturno sin atención de personal? Muchas gracias
Enviada

31/oct/2024

Contestada

06/nov/2024

El ayuntamiento evaluará la propuesta técnica que se presente de acuerdo con los criterios de adjudicación establecidos en el Pliego de cláusulas administrativas particulares. La actividad que se realice deberá adecuarse al proyecto presentado, conforme al Pliego de cláusulas administrativas particulares y a la normativa sectorial aplicable que proceda según la actividad que se realice. La gestión del negocio se realizará bajo la responsabilidad del adjudicatario.
A fi de poder presentar proposta ens agradaria conèixer estat actual detallat de lestació de servei. Per això sol.licitem, en la mesura del possible, la següent documentació Petrolífera (MI-IP04) Acta dinspecció periòdica vigent Certificat vigent estanqueitat de tancs Certificat vigent estanqueitat de canonades Model de surtidors instal.lats actualment Residus Informe preliminar del sòl (IPS) Conèixer si hi ha instal.lats piezòmetres per monitoritzar estat del sòl. Construcció i remodelacions Còpia de la llicència dobres de construcció de la benzinera i dobres majors o menors si hi ha hagut ampliacions o modificacions de la benzinera.
Enviada

04/nov/2024

Contestada

06/nov/2024

En l’apartat 1r del PCAP es descriu la parcel·la municipal objecte de concessió de domini públic amb les instal·lacions permanents que hi consten instal·lades i que també són objecte de concessió. Actualment en la parcel·la municipal es realitza una activitat d’estació de servei per un operador privat que ostenta els permisos necessaris per realitzar l’activitat i dels quals l’Ajuntament no pot facilitar informació a tercers. Cal aclarir que l’objecte de concurs és una concessió de domini públic que permet l’ús privatiu d’una parcel·la municipal. Es preveu que en cas que el projecte presentat pel licitador consisteixi en la instal·lació d’una estació de servei, el traspàs de les instal·lacions de l’estació de servei entre l’actual operador i el nou concessionari que resulti adjudicatari de la concessió de l’espai, es realitzarà mitjançant acords entre les dues parts, per tal que l’estació de servei no hagi de tancar en cap cas, i que això no suposi un perjudici dels usuaris i de la ciutadania. Les dues empreses hauran de col·laborar per tal d’executar els traspàs de titularitats implicades i obtenció de tots els permisos necessaris per tal que l’estació de servei segueixi operant en tot moment. A aquest efecte, es preveu recollir en l’acord d’adjudicació que el titular actual d’aquesta autorització d’ús privatiu i el nou adjudicatari disposaran dels 60 dies següents des de la data d’adjudicació definitiva de la concessió al nou concessionari per fer efectiu íntegrament el traspàs. L’Ajuntament de Sabadell no assumirà en cap cas el paper d’operador de l’estació de servei durant el període de traspàs entre empreses concessionàries, o si no hi ha acord entre les operadores