Carregant

Si us plau, esperi

OTU/2024/140

294, 295/2024 Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet
L'objecte del contracte contempla el següent: -Serveis de comunicacions de veu fixa, dades i navegació descentralitzada: -Serveis de comunicacions de veu fixa. -Sistemes de comunicacions de veu fixa. -Serveis de comunicacions de dades i navegació descentralitzada. -Serveis de comunicacions d?accés a Internet centralitzat.
Import sense IVA
1.276.740,00 EUR
Estat Avaluació
Periode de sol·licituds
08/de jul./2024 - 13/de set./2024 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 2.808.828,00 EUR
Nº lots 2

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Classificació
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Lot 1: Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet - Lot 1: Serveis de veu, dades i navegació descentralitzada.
      • No hi han criteris avaluables mitjançant judici de valor, les ofertes s'hauran d'incloure al sobre C
    • Lot 2: Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet. Lot 2 Accés a Internet centralitzat
      • Solució de contingència oferta
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta econòmica
    • Lot 1: Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet - Lot 1: Serveis de veu, dades i navegació descentralitzada.
      • Accessos a Internet descentralitzat
      • Accessos a la xarxa multiservei
      • Accessos VPN-IP a la xarxa multiservei
      • Elements d'ampliació i/o addicionals dels serveis existents a l'inici del contracte
      • Memòria Tècnia
      • Servei anti-DDoS
    • Lot 2: Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet. Lot 2 Accés a Internet centralitzat
      • Accessos de navegació centralitzada
      • Elements d'ampliació i/o addicionals dels serveis existents a l'inici del contracte.

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
64200000-8 Serveis de telecomunicacions 

1 Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet - Lot 1: Serveis de veu, dades i navegació descentralitzada. L'objecte del contracte contempla el següent: -Serveis de comunicacions de veu fixa, dades i navegació descentralitzada: -Serveis de comunicacions de veu fixa. -Sistemes de comunicacions de veu fixa. -Serveis de comunicacions de dades i navegació descentralitzada. -Serveis de comunicacions d?accés a Internet centralitzat. 1.121.760,00 Avaluació
64210000-1 Serveis telefònics i de transmissió de dades 

2 Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet. Lot 2: Accés a Internet centralitzat L'objecte del contracte contempla el següent: -Serveis de comunicacions de veu fixa, dades i navegació descentralitzada: -Serveis de comunicacions de veu fixa. -Sistemes de comunicacions de veu fixa. -Serveis de comunicacions de dades i navegació descentralitzada. -Serveis de comunicacions d?accés a Internet centralitzat. 154.980,00 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

Annex 2 - Desglossament pressupost

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4-0-2 Model oferta Lot 2 editable

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 - Adscripció de mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 - Subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 - Aval

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex protecció de dades

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 - Quadre Resum

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 - DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Instruccions omplir DEUC

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques MODIFICAT

Descarregar

Plec administratiu

PCAP i Annexos MODIFICAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4-0-1 Model oferta lot 1 editable MODIFICAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret de modificació Plecs i ampliació termini presentació ofertes

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret ampliació termini presentació ofertes per incidències tècniques

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 09/07/2024 a les 10:17

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Lote 1. En el Pliego Técnico se hace referencia en varias ocasiones al capitulo 0 ( ejemplo pág. 7, 28, 29 ?). Rogamos aclarar donde se encuentra el mencionado capítulo 0.
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Ver el documento del Pliego de Prescripciones Técnicas - Rectificado con las relaciones entre apartados.
Lote 1.- En la descripción de los servicios requeridos , se solicita un soporte in situ presencial en las instalaciones del Ayuntamiento. No encontramos en el Anexo de la oferta económica el lugar donde indicar el precio de este item.
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Ver ANEXO 4-0-1 Modelo de oferta Lote 1 Rectificado con la tabla D para poder indicar los precios en los conceptos requeridos.
Lote1.Pàgina 68. Annex III: Detall dels serveis d?Internet descentralitzat (Lot 1). Necessitem saber la direcció exacta on s?indica principal (15 vegades) i la direcció informàtica (3 vegades).
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

RESPOSTA: Els accessos indicats a l'annex III a l'adreça de INFORMÀTICA es troben a Narcís Giralt, 74. Respecte als accessos indicats a PRINCIPAL s'indica a continuació la informació que es disposa extreta de la facturació de l?operador per tal de poder ubicar els accessos. Tal i com s'indica a continuació, de les seus que no s'ha pogut associar adreça, els licitadors hauran de considerar l'adreça de Plaça Sant Roc, 1. o 181725245654 Accés a Internet GPON màxima velocitat: geogràfic 937259660 o 100511721_5 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F7F22 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F7F6A Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F804E Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F88D8 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F8942 Accés a Internet GPON màxima velocitat: geogràfic 937208662 o 1817252F8948 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Carrer Emprius, 11 o 1817252F894C Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F89A0 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 1817252F9F78 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 18172532D79A Accés a Internet GPON màxima velocitat: Carrer de Sant Isidre, 77-51 o 18172532D7C8 Accés a Internet GPON màxima velocitat: geogràfic 937122898 o 18172532D7DA Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça Sant Roc, 1. o 18172533D156 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Carretera Barcelona, 208 o 384691731_54 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça del Treball, 1 o 384691731_55 Accés a Internet GPON màxima velocitat: Plaça del Treball, 1
Lote1.Pàgina 39 Plec tècnic. Taula de quotes de dades fixes. A que es refereix amb Adreça IP 61? IP pública per Internet? I a què es refereix amb adreçament IP (Rang de 4 adreces)? Adreçament públic?
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Adreça IP: Es requereixen 61 adreces IP públiques fixes. Adreçament IP (rang de 4 adreces): Es requereixen 4 unitats de rangs de 4 adreces IP públiques fixes.
Lot 1.Pàgina 26 Pec Tècnic es diu Subministrament d?adreçament IP estàtic en aquells accessos en què es requereixi. A què es refereix amb IP estàtic? Ja que la xarxa multiservei es una xarxa privada que utilitza adreçament privat.
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Efectivament únicament es sol·licitaria disposar d?adreçament IP públic estàtic en cas que alguna seu hagués de tenir sortida a Internet, si bé no es preveu, ja que la sortida a Internet de les seus de la xarxa multiservei serà sempre centralitzada.
Lot1 .Annex II Plec Tecnic.. No s indica la seu principal Narcís Giralt. Quin accés i cabal té?. En l Annex Oferta Economica no veiem a on imputar el cost economic d aquesta seu.
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Tal i com s'indica a l'Annex II, es requereix un accés diversificat entre Sant Roc i Narcís Giralt, que es sol·licita com un únic element de cost. Al model d'oferta del lot 1 també s'inclou aquest accés diversificat per tal d'indicar l'import ofert per parts dels licitadors. Els dos accessos de Sant Roc i Narcís Giralt han de ser d'1 Gbps i hauran de disposar d'un cabal de dades simètric i garantit de 600 Mbps i d'un cabal multimèdia pel trànsit de veu, simètric i garantit, de 100 Mbps.
Lote 1. Solicitamos que se especifiquen las actividades y funciones a realizar por el in situ presencial en las dependencias del Ayuntamiento en horario de 7 a 15 horas.
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

A continuació s'indica la relació mínima d'accions que haurà de realitzar el recurs implant a les instal·lacions de l'Ajuntament. En qualsevol cas, en funció de l'evolució dels serveis i la fases al llarg del contracte, aquesta relació d'activitats es pot veure modificada: o Solució incidències en el servei o Creació de noves extensions o Configuració i modificació dades extensions o Elaboració d?informes de servei o Instal·lació de nous terminals i canvis o Seguiment del correcte funcionament del servei o Persona de contacte de l?Ajuntament pel que fa al Servei, tant internament com per l?empresa adjudicatària o Interlocutor de les incidències entre Ajuntament i operador o Suport tant al departament d?Infraestructures Urbanes com al departament d?Informàtica o Visita a les seus on es produeix tall de servei. o Supervisió funcionament dels serveis on-premise: Contact center, OXE, Omnivista, etc. o Gestió dels acords de manteniment i garantia dels equips indicats a la licitació. o Identificació de possibles millores dels serveis i trasllat de la informació als responsables de l?Ajuntament. o Actualització i manteniment dels inventaris dels serveis i equips.
Sobre el Lot 1. Nosaltres treballem amb centraleta virtual nostre. Seria possible en aquesta licitació migrar les centraletes actuals a centraletes ip virutal?
Publicada

18/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Tal i com s'indica a la pàgina 28, l'adjudicatari haurà de realitzar el manteniment preventiu, correctiu i evolutiu de les centraletes i mediagateways indicats a l'apartat de situació actual de sistemes de comunicacions de veu fixa. Per tant, no es pot contemplar en aquesta licitació la migració de la solució existent cap a una nova solució de centraleta virtual de l'operador.
Lote 1. En el Anexo 4 Modelo Oferta Económica, Punto 4.4.1 Accesos VPN-IP a la Red Multiservicio, se detallan 3 VPN?s para Calle Sant Llorenç (pag 79/98 y 80/98). En concreto se solicitan 2 VPN?s para Calle Sant Llorenç 23 y una para Calle Sant Llorenç sin indicar número de la calle. Rogamos aclarar 2 temas: 1. Si en Calle Sant Llorenç 23 se requieren 2 VPN?S tal y como se consigna en la tabla y 2. Especificar el número de la calle Sant Llorenç de la tercera VPN solicitada para esta calle ya que en la tabla no se indica número.
Publicada

22/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Las tres VPN-IP requeridas en la calle Sant Llorenç tienen que considerarse en la dirección de Sant Llorenç número 23. En cualquier caso, tal y como se indica en el apartado de Adecuación de la dimensión del pliego técnico, la dimensión inicial puede ser modificada por el Ayuntamiento en función de sus necesidades en el transcurso de la duración del contrato. Por tanto, el adjudicatario aprovisionará i facturará los servicios que necesite en todo momento el Ayuntamiento, pudiendo incluir i eliminar servicios en el contrato
Lot 1. Al llistat de switchos hi ha 2 serial numbers a la sala comandament FGE2515E920 i FGE2522K7KC que no es troben a la pàgina web de fabricant. Hi ha cap error en la numeració?
Publicada

22/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Efectivament hi ha un error en el número de sèrie dels equips. Els models C9200L-48P-4X de la Sala Comandament Policia tenen els següents número de sèrie: JAE254210JF i JAE2542109L
Lot1 . Al plec tècnic pag. 32 es diu que ?l?adjudicatari haurà d?oferir una garantia del fabricant per tota la durada del contracte?. Per la part de switching Cisco entenem que només aplica sobre aquells equips que es pugui renovar la garantia de fabricant, correcte?
Publicada

23/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Tal i com s'indica a la pàgina 29 es requereix el manteniment i garantia durant tota la durada del contracte dels equips d'electrònica de xarxa indicats a la taula de la pàgina 36. Es cas que durant la durada del contracte la garantia del fabricant deixi d'estar disponible, l'adjudicatari haurà de mantenir l'equipament amb les mateixes condicions i nivell de servei que les indicades al plec de prescripcions tècniques.
Bon dia, els hi escrivim per demanar-los el grup de fitxers que conformen la OPS de la centraleta ALCATEL. Aquesta informació és crucial per poder presentar una oferta completa i precisa. Donat que potser necessitareu un cert temps en aconseguir-la, volem demanar-los una ampliació del termini de presentació d'ofertes de com a mínim dels mateixos dies que es trigui en estar disponible aquesta informació. Gracies,
Publicada

15/de jul./2024

contestada

25/de jul./2024

Bon dia, En contestació al vostre correu-e referit a l?expedient OTU/2024/140, informar-vos que després de valorar la vostra consulta i els fitxers que demaneu, seran facilitat a tots aquells licitadors que ho demanin, sota petició i prèviament a signar un document de confidencialitat, tenint en compte que aquests fitxers contenen informació ?sensible?. Per aquest motiu, pel fet de corregir alguns errors o omissions que s?han detectat en el Plec tècnic, tenim previst ampliar el termini per presentar ofertes fins el 6 de setembre de 2024. L?esmentada condició respecte dels fitxers OPS i les esmenes en el Plec, seran publicades en el Perfil de contractació de l?Ajuntament. Gràcies i salutacions
Lot1 . A l?annex IV, Criteri 4 (Accessos VPN-IP a la Xarxa multiservei) i Criteri 5 (Accessos a Internet descentralitzat ), es fa referència a la tecnología d?accés GPON i als respectius amples de banda tant de pujada com de baixada per seu. En el cas de presentar accessos GPON, es valoraría que aquesta tecnología es presentés amb modalitats que superen amb escreix els amples de banda d?1Gb?
Publicada

24/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Tal i com s'indiquen en els diferents accessos detallats als annexos 4.4.1 i 4.5.1 del Plec de Clàusules Administratives Particulars, el servei requerit és amb tecnologia GPON (Gigabit-capable Passive Optical Network). Per tant, l'amplada màxima de pujada i baixada atenent a la tecnologia GPON requerida és d'1 Gbps. En els criteris 4 i 5 en el cas que es disposi de propostes amb amplades de banda de pujada i/o de baixada superiors a 1 Gbps s'emprarà per al càlcul de les puntuacions els valors de màxims considerats a la tecnologia GPON de baixada i pujada, essent els següents: o Criteri 4 i Criteri 5: - BW_maxp = 1Gbps = 1.000 Mbps com a velocitat màxima de pujada ofert. - BW_maxb = 1Gbps= 1.000 Mbps com a velocitat màxima de baixada ofert.
En la pàgina 27 del plec tècnic s?indica que s?ha de contemplar una bossa d?hores associada a tasques de suport i gestió. Després a la pàgina 33 es descriu el servei de bossa d?hores i s?indica que s?utilitzarà per a tasques de suport a la configuració, gestió i operació de la infraestructura. I a més a més que s?hauran de presentar informes amb cadascuna de les peticions. Tot aquest servei ha de cumplir com a mínim amb els nievells de serveis o SLAs definits. Quins SLAs apliquen concretament? Ens podrieu indicar els SLAs concrets per cada seu i hores estimades per seu?
Publicada

29/de jul./2024

contestada

05/d’ag./2024

Es comptabilitzarà dins de la bossa d'hores els serveis associats a la configuració, gestió i operació de la infraestructura de l'Ajuntament que no estiguin contemplats dins de les operacions de manteniment i garantia o dins de les tasques associades al Centre de suport personalitzat i del recurs implant requerit. Per tant, les 100 hores requerides podran ser consumides al llarg de tot el contracte prèvia sol·licitud expressa per part de l?Ajuntament, i són addicionals als serveis de manteniment preventiu, correctiu i evolutiu, als serveis de garantia, així com a les tasques pròpies del centre de suport personalitzat on s?inclou el recurs implant. (Veure les tasques associades al recurs implant segons la relació indicada a la resposta a una de les preguntes realitzades en aquest procediment de contractació). Actualment no es pot determinar la dedicació d?hores per seu ja que pot variar en funció del suport que sigui necessari al llarg del contracte. Es contempla per al compliment del serveis associats a la Bossa d?Hores els següents SLAs definits al Pla de Qualitat en funció de la naturalesa de la sol·licitud realitzada per l?Ajuntament: Temps màxim de provisió de serveis que no impliquin instal·lació d?equipament addicional amb un SLA requerit igual o inferior a 10 dies laborables. Modificacions en els serveis que únicament impliquin reconfiguració de l'equipament amb un SLA requerit igual o inferior a 2 dies laborables.
LOT1. ? Quins models de SAIs hi ha a C/Jacint Verdaguer, 32 i a C/Sant Pau, 34 ( pàgina 3 del plec tècnic) ? Gràcies
Publicada

12/d’ag./2024

contestada

19/d’ag./2024

Els models dels SAI son : Jacint Verdaguer 32 (Can Marcet-manteniments): SAI EATON 5PX 2200 Sant Pau 34: marca MABIS 3 KVA Salutacions
LOT 1. A quina direcció està previst instal·lar els Cisco C9200L-48P-4G que s indiquen a la taula de la pàgina 6 del plec tècnic? Gràcies
Publicada

12/d’ag./2024

contestada

19/d’ag./2024

Els equips Cisco C9200L-48P-4G indicats com a “Pendent d’instal·lació” es troben al magatzem de l’Ajuntament. L’Ajuntament desconeix actualment la ubicació definitiva d’aquests equips. Els licitadors han de tenir en compte que aquests equips podran estar instal·lats a qualsevol de les seus de l’Ajuntament dins del municipi.
Bon dia, Referent al concurs d?expedient ?294, 295/2024 Servei de comunicacions de veu i dades fixes, així com d'accés a Internet?, en quant al lot 2, tenim la següent consulta: Les 2 seus (ajuntament i Narcis Giralt) estan unides/connectades entre si? Moltes gràcies.
Publicada

14/d’ag./2024

contestada

22/d’ag./2024

Bon dia, Correcte, les seus d?Ajuntament (Sant Roc) i Narcís Giralt estan interconnectades mitjançant infraestructura de fibra òptica pròpia de l?Ajuntament. Salutacions
Bon dia, En referència a aquest expedient ens sorgeix un dubte concretament sobre la facturació dels serveis durant el procés d'implantació (punt 5.5.3): ?Durant el procés d'implantació, sigui en el Lot 1 o en el Lot 2, l'operador sortint facturarà a l'operador entrant les quotes i el trànsit dels serveis que estiguin pendents de migrar, fins que es realitzi la total portabilitat cap al nou operador. La facturació d'aquests serveis es farà mantenint els mateixos preus establerts a l'adjudicació de l'operador sortint. Per tant, la facturació d'aquests serveis des de l'operador sortint cap a l'operador entrant s'anirà reduint conforme els serveis es vagin migrant cap l'operador entrant del respectiu Lot. Durant aquest procés d'implantació, l'Ajuntament únicament pagarà pels serveis de comunicacions que es meritin a l'operador entrant.? Segons la nostra interpretació del text, entenem que l'Ajuntament de Sabadell pagarà únicament al licitador entrant, durant la fase d?implantació, tant pels serveis que ja s?hagin aconseguit migrar al preu nou, com pels serveis que encara estiguin actius del licitador sortint al preu vigent de la licitació anterior. Això implica que l'operador sortint facturarà al operador entrant per aquests serveis vigents, i que l'Ajuntament pagarà a l'operador entrant tant pels serveis nous com el que estiguin vigents però al preu actual. Podrien confirmar si aquesta interpretació és correcta? Gràcies per la seva atenció,
Publicada

29/d’ag./2024

contestada

02/de set./2024

La interpretació que indiquen és correcta. Durant el procés d?implantació, l?Ajuntament pagarà al nou operador pels serveis pendents de migrar en base a les tarifes que estaven vigents anteriorment amb l?operador sortint. I en aquest cas, el nou operador pagarà aquest import a l?operador sortint. Els nous serveis ja implantats, l'Ajuntament els pagarà a l'operador entrant en base als preus adjudicats en la present contractació.