Carregant

Si us plau, esperi

CMR/2024/72

211/2024 Servei d'administració i gestió de les zones comunes de l'edifici del Mercat de la Creu Alta de Sabadell
L'objecte del contracte és la prestació dels serveis d'administració i gestió de les zones comunes de l'edifici del Mercat de la Creu Alta, i inclou els apartats que es relacionen tot seguit: Serveis de subministraments d'aigua, electricitat, telèfon i connexió a internet Servei de manteniment d'aparells i instal·lacions emplaçats a l'edifici del Mercat de la Creu Alta, així com de conservació de l'equipament municipal i reparacions d'obra derivades de la utilització ordinària Servei de neteja Servei de vigilància i personal auxiliar Servei d'administració general Servei de promoció comercial del mercat
Import sense IVA
225.292,53 EUR
Estat Publicat
Periode de sol·licituds
11/de juny/2024 - 15/de jul./2024 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 450.585,06 EUR
codi CPV
70332200-9 Serveis d'administració de propietats comercials 

Forma de presentació



La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Es importante que lea detenidamente las restricciones establecidas en la presentación de ofertas.
Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Tamany màxim per document: 100 MB (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)

  • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

  • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rar, rtf, sxw, abw, pdf, pdf/a, jpg, jpeg, bmp, tiff, tif, txt, odt, ods, odp, odi, dwg, dxf, zip

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 1. Oferta econòmica
    • 2. Experiència del personal que presti el servei de gerència.
    • 3. Import proposat per a la resta d’actuacions de promoció comercial del mercat.

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe sostenibilitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex I Quadre resum

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 desglossament pressupost base

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 DEUC formulari

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex3 Instruccions omplir DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 proposta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 adscripció mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 declaració subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 aval fprov i fdef

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8 PDD

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord JGL 27 de maig de 2025 inici licitació

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anunci de licitació

    Publicat el 10/06/2024 a les 08:00

    Veure Anunci
  • Anunci de licitació

    Publicat el 10/06/2024 a les 09:13

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud