Carregant

Si us plau, esperi

EDU/2024/931

577,578/2024 SERVEIS DE TALLERS EN HORARI DE MIGDIA PER ALUMNAT DE PRIMÀRIA (LABORATORIS DE LECTURA I ARTS ESCÈNIQUES)
El contracte té per objecte el servei de tallers competencials en l'àmbit lingüístic, en horari de migdia, per a alumnat de centres de primària de Sabadell públics o sufragats amb fons públics que pertanyin al PEE, públics que siguin PROA+ o públics que estiguin adherits al sistema de gestió agrupada dels menjadors escolars.
Import sense IVA
119.134,86 EUR
Estat Avaluació
Periode de sol·licituds
11/de des./2024 - 07/de gen./2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA No
Valor estimat 500.366,41 EUR
Nº lots 2

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Projecte gestió del servei
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Lot 1: Laboratoris de lectura
      • compromís realització mostra final de curs
      • millora econòmica del pressupost de licitació
    • Lot 2: Talllers d'arts escèniques
      • compromís realització mostra artística final de curs
      • millora econòmica del pressupost de licitació

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
80100000-5 Serveis d'ensenyament primari 

1 Laboratorios de lectura laboratorios de lectura per a alumnat de cicle inicial i cicle mitjà de primària 77.440,56 Avaluació
80100000-5 Serveis d'ensenyament primari 

2 Talleres de artes escénicas Tallers d'arts escèniques per a alumnat de cicle superior de primària 41.694,30 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

annex 3 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 4 oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 5, compromís d'adscripció de mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 6, subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 7 model aval

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 8 contracte protecció dades

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 1 quadre resum

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Documento de aprobación del expediente

Descarregar

Informe justificatiu

Informe justificativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 2 pressupost desglosat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

instruccions DEUC

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 10/12/2024 a les 10:45

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, hem llegit els plecs tècnics i hem trobat la següent contradicció: - A la pàgina 10 hi ha un quadre del servei del lot 1 on hi ha la previsió de 5 monitors i un total de 24 escoles. - A la pàgina 12 quan es descriu la figura del dinamitzador específica que pel bon desenvolupament dels tallers es requereixen 4 monitors. Per tant, no tenim clar si són 4 o 5 monitors, 20 o 24 escoles. Ens ho podeu clarificar? Gràcies
Publicada

19/de des./2024

contestada

20/de des./2024

Bon dia, A la pàgina 12, indica el següent: "Per al bon desenvolupament dels tallers es requereixen 4 persones dinamitzadores amb una dedicació del 46,67% (17,5 hores setmanals) de la seva jornada laboral i 1 persona amb una dedicació del 37,33% (14 hores setmanals)." Per tant, en total son 5 persones. No hi ha cap contradicció.
Sabem del cert que a principi d?any es publicaran les noves taules salarials del conveni de lleure que implicarà pujades importants i progressives en els pròxims anys. Es preveuen modificacions de contracte que donin resposta a aquesta circumstància? La reserva de modificació pressupostària de les pròrrogues es podria utilitzar per a eixugar aquestes despeses? Moltes gràcies.
Publicada

19/de des./2024

contestada

20/de des./2024

A la clàusula 41 del Plec de clàusules administratives particulars i l'apartat EE de l'annex 1, quadre resum, es preveuen les causes de modificació del contracte i concretament a l'apartat 2, preveu: "2. Modificacions legislatives o reglamentàries (a títol d’exemple i sense caràcter limitatiu: de tipus educatiu, sanitari o laboral) que puguin afectar al servei i que comportin a necessitat d’adequar la prestació contractual a la normativa vigent." Per tant, en el cas que s'aprovin canvis normatius que afectin al compliment del contracte es podran aprovar les modificacions contractuals necessàries per adaptar el contracte a la legalitat vigent.
Bon dia, ens podeu certificar quins documents van a quin sobre? SOBRE A Decu Reli SOBRE B Proposta SOBRE C Oferta econòmica Annex 5 On van aquests documents? Declaració mostra final de curs Comptes anuals Assegurança Relació de serveis i certificats Titulacions Manca algún document? Moltes gràcies
Publicada

31/de des./2024

contestada

02/de gen./2025

Bon dia, En relació a la consulta efectuada: Heu de llegir bé el que s’indica a la clàusula 30 dels Plec de clàusules administratives particulars on es detalla la documentació a presentar en cada sobre i l’apartat Z de l’annex 1 quadre resum. A mode de resum: • Heu de presentar sobres diferents per cada lot al que us presenteu. • Tots els documents presentats han d’anar signats pel representant legal de l’empresa. • Cal que esteu inscrits al RELI i que estigui actualitzat. • Al sobre A heu de presentar el DEUC bàsicament, però llegiu bé el que s’indica a la clàusula 30.8 per si cal que aporteu alguna cosa més. • Al sobre B heu de presentar el projecte. • Al sobre C s’ha de presentar la oferta econòmica, en el model de l’annex 4 i la declaració responsable amb el compromís de realització de la mostra a final de curs o manifestant que no us comprometeu, segons el que vulgueu presentar a la vostra oferta. • I a més al sobre C s’ha d’incloure l’annex 5 i 6 degudament emplenats i signats. En quant a l'acreditació de la solvència econòmica o financera i tècnica o professional que es demanen, si esteu inscrits al RELI i aquest està actualitzat ja resultarà suficient acreditació i si no ho està els podeu incloure al sobre A.