Carregant

Si us plau, esperi

ACL/2025/9

474/2025 Servei d'atenció i orientació a les persones migrades i refugiades
La prestació del servei anomenat Servei d'atenció i orientació a les persones migrades i refugiades consistent en oferir informació i assessorament per a persones estrangeres sobre tràmits d'estrangeria i de protecció internacional, així com també un servei d'orientació sobre els seus drets i deures, informació sobre els serveis i recursos al seu abast, i derivant-les als serveis normalitzats de la ciutat, i oferir formació inicial d'acolliment lingüístic i alfabetització en les llengües d'acollida.
Import sense IVA
158.809,88 EUR
Estat Publicat
Periode de sol·licituds
22/d’oct./2025 - 05/de nov./2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA No
Valor estimat 635.239,52 EUR
codi CPV
85312300-2 Serveis d'orientació i assessorament 

Forma de presentació



La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Es importante que lea detenidamente las restricciones establecidas en la presentación de ofertas.
Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Tamany màxim per document: 100 MB (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)

  • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

  • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rar, rtf, sxw, abw, pdf, pdf/a, jpg, jpeg, bmp, tiff, tif, txt, odt, ods, odp, odi, dwg, dxf, zip

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Capacitat de contractar
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Memòria tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 29. Experiència de la persona responsable de fer el seguiment del servei
    • 45. Millora econòmica
    • 48. Proposta de millora: Pla de formació específic per la /el professional contractat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

Plec prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec clàusules administratives particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 1 Quadre resum

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 3 DEUC formulari

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 5 Adscripció mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 6 Declaració subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 7 Aval garantia provisional i definitiva

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 8 Encàrrec tractament de dades

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 9 Subrogació personal

Descarregar

Informe justificatiu

Informe tècnic inici

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Acord JGL aprovació inici

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 4 Proposta econòmica

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 21/10/2025 a les 12:50

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud