Carregant

Si us plau, esperi

OTU/2023/372

65,66/2024 Manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions tèrmiques (calefacció, aigua calenta sanitària, climatització i energia solar tèrmica), gas i tractaments de legionel·la dels equipaments municipals
L'objecte d'aquest contracte és el manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions tèrmiques (calefacció, aigua calenta sanitària, climatització i energia solar tèrmica), gas i tractaments de legionel·la dels equipaments municipals. El manteniment preventiu i normatiu objecte d'aquest contracte s'haurà d'executar d'acord amb la planificació establerta per a cada element o instal·lació, mentre que el manteniment correctiu s'haurà de realitzar necessàriament dins dels "temps de resposta" establerts per cada cas en el Plec Tècnic
Import sense IVA
856.830,47 EUR
Estat Avaluació
Periode de sol·licituds
22/de març/2024 - 25/d’abr./2024 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 3.598.687,97 EUR
Nº lots 2

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Habilitació empresarial o professional
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Baixa econòmica
    • Disponibilitat de furgonetes/taller Euro 6, híbrid o elèctric assignades al contracte

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
50700000-2 Serveis de reparació i manteniment d'equips d'edificis 

1 LOT 1 Manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions de gas i instal·lacions tèrmiques dels equipaments municipals (calefacció, climatització, aigua calenta sanitària i solar tèrmica). L?objecte d?aquest contracte és el manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions tèrmiques (calefacció, aigua calenta sanitària, climatització i energia solar tèrmica), gas i tractaments de legionel·la dels equipaments municipals. El manteniment preventiu i normatiu objecte d? aquest contracte s? haurà d? executar d? acord amb la planificació establerta per a cada element o instal·lació, mentre que el manteniment correctiu s? haurà de realitzar necessàriament dins dels ?temps de resposta? establerts per cada cas en el Plec Tècnic 476.487,90 Avaluació
50700000-2 Serveis de reparació i manteniment d'equips d'edificis 

2 Manteniment preventiu, normatiu i correctiu per a la prevenció i control de legionel·la a les instal·lacions d? aigua calenta sanitària i climatitzadors evaporatius dels equipaments municipals L?objecte d?aquest contracte és el manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les instal·lacions tèrmiques (calefacció, aigua calenta sanitària, climatització i energia solar tèrmica), gas i tractaments de legionel·la dels equipaments municipals. El manteniment preventiu i normatiu objecte d? aquest contracte s? haurà d? executar d? acord amb la planificació establerta per a cada element o instal·lació, mentre que el manteniment correctiu s? haurà de realitzar necessàriament dins dels ?temps de resposta? establerts per cada cas en el Plec Tècnic 380.342,57 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic inici

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic inici

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 QR

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord inici

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec administratiu

PCAP + anexos

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anunci de licitació

    Publicat el 21/03/2024 a les 10:22

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda Segons podem llegir a l'informe tècnic, la plantilla mínima per al Lot 1 son 4 oficials. Però donat que la partida de preventiu anual es de 77.955€, es inassumible tenir 4 oficials que depenen d'aquesta partida. Perquè suposem que no existeix per part de l'administració obligació de gastar tota la despesa del correctiu, no (322.455€)? Llavors, no seria més convenient tenir un personal "X" per preventiu i un altre que només fes acte de presencia en correctius però que no estigués al 100%? Gràcies.
Publicada

22/de març/2024

contestada

26/de març/2024

D'acord amb els tècnics municipals responsables del contracte: La partida de preventiu anual de 77.955,00€ correspon a dos oficials (entre altres conceptes) que es destinaran a tasques de manteniment preventiu. L?import per als altres dos oficials destinats a correctiu surt de la partida de correctiu (322.455,00€) que, a més, també inclou l?import a destinar per al material necessari per a fer les reparacions. Aquests dos oficials de manteniment correctiu es destinaran a les diferents reparacions que no es poden planificar prèviament ja que es farà en funció de les avaries sorgides en cada moment. Així, la dedicació dels dos operaris de correctiu a dedicació complerta i exclusiva és el mínim que s?ha previst d?acord amb el volum de tasques habitual, però fins i tot es pot haver d?incrementar aquest número per satisfer adequadament el servei, d?acord amb l?apartat 5.2 del Plec tècnic particular. A l?apartat 7.1.2 Pressupost del Lot1 del plec tècnic es pot veure detalladament aquesta explicació. Efectivament, no hi ha obligació de gastar el 100% del pressupost limitatiu previst per manteniment correctiu, ja que s?executa en funció de necessitats. Tot i així, el pressupost s?ha calculat en base a la despesa d?anys anteriors en aquest servei i tenint en compte la dedicació exclusiva dels dos operaris.
Bon dia Tal com veiem que no consten al desglossament del pressupost, les revisions d?entitats d?inspecció i control tipus OCA no les ha de pagar l?adjudicatari sinó l?ajuntament, no? Gràcies.
Publicada

10/d’abr./2024

contestada

12/d’abr./2024

No, les inspeccions de control tipus OCA no formen part del manteniment preventiu i, en cas que s’hagin de realitzar, l’import sortiria del destinat al manteniment correctiu del contracte.
Bon dia. Voldríem fer un parell de preguntes sobre el preu/hora. Veiem a la forma de pagament que serà mitjançant factures mensuals, però no veiem clar quin es el preu de partida del preu hora a la licitació. Això ho demanem per que tal com es pot llegir a l?informe tècnic clàusula C.) ?La part corresponent al manteniment correctiu s?executarà en funció de les necessitats. Cada actuació correctiva es factura en base a preus unitaris?. Quins son aquests preus unitaris de la ma d?obra? I la segona pregunta sobre aquest tema del preu/hora. En cas que la resposta a la pregunta anterior fos la del preu contemplat al pressupost base (15,41€/h, que es el preu mínim segons conveni per 2024), quan diem que fem una baixa ?X? al manteniment aquesta no pot aplicar sobre el preu/hora, no? (perquè estaríem per sota de conveni). Gràcies
Publicada

10/d’abr./2024

contestada

12/d’abr./2024

Per al lot 1, tal i com es pot veure al segon quadre de l’apartat 7.1.1 del plec de prescripcions tècniques anomenat justificació preu hora professional d’oficis de 1a, el preu hora tant per al manteniment preventiu com per al manteniment correctiu serà de 20,13€ menys la baixa oferta per l’empresa adjudicatària del contracte. Per al lot 2, tal i com es pot veure en els quadres 1 i 2 de l’apartat 7.2.1 del plec de prescripcions tècniques anomenats justificació preu hora xofer-aplicador de 1a i justificació preu hora ajudant d’aplicador, el preu hora, tant per al manteniment preventiu i correctiu és de 11.6€ i 10.57€ respectivament menys la baixa oferta per l’empresa adjudicatària del contracte. Tot i això, en aquest lot, el preu es pagarà en funció del preu estipulat per a cada tipus de tractament a realitzar segons els components que formin cada instal·lació menys la baixa oferta per l’empresa adjudicatària del contracte independentment de les hores reals que s’hagin destinat a realitzar el tractament. Això no treu que, en tots dos casos, les empeses adjudicatàries hagin de pagar als treballadors segons convenis complint amb totes les obligacions legals independentment de la baixa econòmica que presentin per aquest concurs. Tots els imports expressats anteriorment son PEM (preu execució material). Per tant, caldrà sumar-hi les despeses generals (13%), el benefici industrial (6%) i l’IVA (21%).
¿El mantenimiento de la Calidad de Aire Interior (CAI) está contemplado en el precio de mantenimiento preventivo?
Publicada

10/d’abr./2024

contestada

17/d’abr./2024

Dentro del mantenimiento preventivo estan contempladas aquellas operaciones que garanticen el cumplimiento del RITE teniendo en cuenta la instalacion existente. En el caso que para el cumplimiento del RITE sea necesario algún tipo de reparación o adecuación de la instalación existente se valorará cada caso con el técnico responsable del contrato. El gasto de esa reparación o adecuación saldría del importe reservado para mantenimiento correctivo. En función del importe de esa intervención, se podria dar el caso que fuera objeto de una nueva licitación.
Para la ejecución de este contrato y dado que indican que disponen del Sistema Rosmiman para su gestión, podrían indicarnos si disponen de la app de movilidad de dicho sistema.
Publicada

15/d’abr./2024

contestada

17/d’abr./2024

Actualmente no disponemos de la app de movilidad de Rosminan, pero existe la intención de renovar la versión de este programa e incorporar nuevas prestaciones como la que indican, proximamente