OBM/2024/86
580/2024 Subministrament i instal·lació d'equipament de grades per a l'auditori de la Sala Miguel Hernández
L'objecte del contracte és el subministrament de l'equipament de grades i butaques, així com del paviment de fusta, de l'auditori de La Sala Miguel Hernández, d'acord amb les especificacions del Plec de prescripcions tècniques, i la seva instal·lació.
Tipus de contracte | Subministraments |
---|---|
Tipus de procediment |
Obert
|
SARA | No |
Valor estimat | 200.084,48 EUR |
codi CPV |
03419100-1 Productes de fusta 39113000-7 Seients i cadires diversos 45300000-0 Treballs d'instal·lació en edificis |
La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.
El seu navegador és incompatible amb la presentació d'ofertes web
Tamany màxim per document: 100 MB (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)
Tamany màxim de l'oferta: 1 GB
Documents i enllaços publicats de l'expedient
document | |
---|---|
Plec tècnic
Plec tècnic |
|
Plec administratiu
PCAP i Annexos 2 a 6 |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 1 - Quadre resum |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 3 - Document Europeu Únic de Contractació (DEUC) |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 3 - Instruccions per omplir el DEUC |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 4 - Model d'oferta econòmica general |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 5 - Model de declaració de la part del contracte a subcontractar |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 6 - Model d'aval de garantia definitiva |
|
Informe justificatiu
IT inici licitació |
|
Documents addicionals a publicar
IJ inici licitació |
|
Documents addicionals a publicar
Pressupost |
|
Document d'aprovació de l'expedient
Acord JGL inici licitació |
|
Documents addicionals a publicar
Diligència canvi data convocatòria mesa sobres A i B |
Anuncis de licitació publicats