Carregant

Si us plau, esperi

EDU/2024/931

577,578/2024 SERVEIS DE TALLERS EN HORARI DE MIGDIA PER ALUMNAT DE PRIMÀRIA (LABORATORIS DE LECTURA I ARTS ESCÈNIQUES)
El contracte té per objecte el servei de tallers competencials en l'àmbit lingüístic, en horari de migdia, per a alumnat de centres de primària de Sabadell públics o sufragats amb fons públics que pertanyin al PEE, públics que siguin PROA+ o públics que estiguin adherits al sistema de gestió agrupada dels menjadors escolars.
Import sense IVA
119.134,86 EUR
Estat Publicat
Periode de sol·licituds
11/de des./2024 - 07/de gen./2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA No
Valor estimat 500.366,41 EUR
Nº lots 2

Forma de presentació



La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Es importante que lea detenidamente las restricciones establecidas en la presentación de ofertas.
Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Tamany màxim per document: 100 MB (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)

  • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

  • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rar, rtf, sxw, abw, pdf, pdf/a, jpg, jpeg, bmp, tiff, tif, txt, odt, ods, odp, odi, dwg, dxf, zip

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Projecte gestió del servei
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Lot 1: Laboratoris de lectura
      • compromís realització mostra final de curs
      • millora econòmica del pressupost de licitació
    • Lot 2: Talllers d'arts escèniques
      • compromís realització mostra artística final de curs
      • millora econòmica del pressupost de licitació

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
80100000-5 Serveis d'ensenyament primari 

1 Laboratorios de lectura laboratorios de lectura per a alumnat de cicle inicial i cicle mitjà de primària 77.440,56 Publicat
80100000-5 Serveis d'ensenyament primari 

2 Talleres de artes escénicas Tallers d'arts escèniques per a alumnat de cicle superior de primària 41.694,30 Publicat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

annex 3 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 4 oferta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 5, compromís d'adscripció de mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 6, subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 7 model aval

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 8 contracte protecció dades

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 1 quadre resum

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Documento de aprobación del expediente

Descarregar

Informe justificatiu

Informe justificativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 2 pressupost desglosat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

instruccions DEUC

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 10/12/2024 a les 10:45

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, hem llegit els plecs tècnics i hem trobat la següent contradicció: - A la pàgina 10 hi ha un quadre del servei del lot 1 on hi ha la previsió de 5 monitors i un total de 24 escoles. - A la pàgina 12 quan es descriu la figura del dinamitzador específica que pel bon desenvolupament dels tallers es requereixen 4 monitors. Per tant, no tenim clar si són 4 o 5 monitors, 20 o 24 escoles. Ens ho podeu clarificar? Gràcies
Publicada

19/de des./2024

contestada

20/de des./2024

Bon dia, A la pàgina 12, indica el següent: "Per al bon desenvolupament dels tallers es requereixen 4 persones dinamitzadores amb una dedicació del 46,67% (17,5 hores setmanals) de la seva jornada laboral i 1 persona amb una dedicació del 37,33% (14 hores setmanals)." Per tant, en total son 5 persones. No hi ha cap contradicció.
Sabem del cert que a principi d?any es publicaran les noves taules salarials del conveni de lleure que implicarà pujades importants i progressives en els pròxims anys. Es preveuen modificacions de contracte que donin resposta a aquesta circumstància? La reserva de modificació pressupostària de les pròrrogues es podria utilitzar per a eixugar aquestes despeses? Moltes gràcies.
Publicada

19/de des./2024

contestada

20/de des./2024

A la clàusula 41 del Plec de clàusules administratives particulars i l'apartat EE de l'annex 1, quadre resum, es preveuen les causes de modificació del contracte i concretament a l'apartat 2, preveu: "2. Modificacions legislatives o reglamentàries (a títol d’exemple i sense caràcter limitatiu: de tipus educatiu, sanitari o laboral) que puguin afectar al servei i que comportin a necessitat d’adequar la prestació contractual a la normativa vigent." Per tant, en el cas que s'aprovin canvis normatius que afectin al compliment del contracte es podran aprovar les modificacions contractuals necessàries per adaptar el contracte a la legalitat vigent.