Cargando

Por favor, espere

EDU/2024/931

577,578/2024 SERVEIS DE TALLERS EN HORARI DE MIGDIA PER ALUMNAT DE PRIMÀRIA (LABORATORIS DE LECTURA I ARTS ESCÈNIQUES)
El contracte té per objecte el servei de tallers competencials en l'àmbit lingüístic, en horari de migdia, per a alumnat de centres de primària de Sabadell públics o sufragats amb fons públics que pertanyin al PEE, públics que siguin PROA+ o públics que estiguin adherits al sistema de gestió agrupada dels menjadors escolars.
Importe de licitación (sin impuestos)
119.134,86 EUR
Estado Desistimiento
Periodo de solicitudes
11/dic/2024 - 07/ene/2025 23:59
Órgano de contratación
Junta de Govern Local
Tipo de Contrato Servicios
Tipo de Procedimiento
Abierto
SARA No
Valor estimado sin impuestos 500.366,41 EUR
Nº lotes 2

Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Documentación administrativa
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
  • Oferta técnica o evaluable mediante juicio valor
    • Criterio técnico subjetivo con acreditación mediante varios documentos
  • Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • Lote 1: Laboratorios de lectura
      • compromiso realización de una muestra de final de curso
      • millora econòmica del pressupost de licitació
    • Lote 2: Talleres de artes escénicas
      • compromís realització mostra artística final de curs
      • millora econòmica del pressupost de licitació

Lotes en que se divide el expediente

Lote Título Importe de licitación (sin impuestos) Estado
80100000-5 Servicios de enseñanza primaria

1 Laboratorios de lectura 77.440,56 Desistimiento
80100000-5 Servicios de enseñanza primaria

2 Talleres de artes escénicas 41.694,30 Desistimiento

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Documentos adicionales a publicar

annex 3 DEUC

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 4 oferta econòmica

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 5, compromís d'adscripció de mitjans

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 6, subcontractació

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 7 model aval

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 8 contracte protecció dades

Descargar

Pliego administrativo

Pliego administrativo

Descargar

Pliego técnico

Pliego técnico

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 1 quadre resum

Descargar

Documento de aprobación del expediente

Documento de aprobación del expediente

Descargar

Informe justificativo

Informe justificativo

Descargar

Documentos adicionales a publicar

annex 2 pressupost desglosat

Descargar

Documentos adicionales a publicar

instruccions DEUC

Descargar

Anuncios de licitación publicados

  • Anuncio de licitación

    Publicado el 10/12/2024 a las 10:45

    Ver Anuncio
Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bon dia, hem llegit els plecs tècnics i hem trobat la següent contradicció: - A la pàgina 10 hi ha un quadre del servei del lot 1 on hi ha la previsió de 5 monitors i un total de 24 escoles. - A la pàgina 12 quan es descriu la figura del dinamitzador específica que pel bon desenvolupament dels tallers es requereixen 4 monitors. Per tant, no tenim clar si són 4 o 5 monitors, 20 o 24 escoles. Ens ho podeu clarificar? Gràcies
Enviada

19/dic/2024

Contestada

20/dic/2024

Bon dia, A la pàgina 12, indica el següent: "Per al bon desenvolupament dels tallers es requereixen 4 persones dinamitzadores amb una dedicació del 46,67% (17,5 hores setmanals) de la seva jornada laboral i 1 persona amb una dedicació del 37,33% (14 hores setmanals)." Per tant, en total son 5 persones. No hi ha cap contradicció.
Sabem del cert que a principi d?any es publicaran les noves taules salarials del conveni de lleure que implicarà pujades importants i progressives en els pròxims anys. Es preveuen modificacions de contracte que donin resposta a aquesta circumstància? La reserva de modificació pressupostària de les pròrrogues es podria utilitzar per a eixugar aquestes despeses? Moltes gràcies.
Enviada

19/dic/2024

Contestada

20/dic/2024

A la clàusula 41 del Plec de clàusules administratives particulars i l'apartat EE de l'annex 1, quadre resum, es preveuen les causes de modificació del contracte i concretament a l'apartat 2, preveu: "2. Modificacions legislatives o reglamentàries (a títol d’exemple i sense caràcter limitatiu: de tipus educatiu, sanitari o laboral) que puguin afectar al servei i que comportin a necessitat d’adequar la prestació contractual a la normativa vigent." Per tant, en el cas que s'aprovin canvis normatius que afectin al compliment del contracte es podran aprovar les modificacions contractuals necessàries per adaptar el contracte a la legalitat vigent.
Bon dia, ens podeu certificar quins documents van a quin sobre? SOBRE A Decu Reli SOBRE B Proposta SOBRE C Oferta econòmica Annex 5 On van aquests documents? Declaració mostra final de curs Comptes anuals Assegurança Relació de serveis i certificats Titulacions Manca algún document? Moltes gràcies
Enviada

31/dic/2024

Contestada

02/ene/2025

Bon dia, En relació a la consulta efectuada: Heu de llegir bé el que s’indica a la clàusula 30 dels Plec de clàusules administratives particulars on es detalla la documentació a presentar en cada sobre i l’apartat Z de l’annex 1 quadre resum. A mode de resum: • Heu de presentar sobres diferents per cada lot al que us presenteu. • Tots els documents presentats han d’anar signats pel representant legal de l’empresa. • Cal que esteu inscrits al RELI i que estigui actualitzat. • Al sobre A heu de presentar el DEUC bàsicament, però llegiu bé el que s’indica a la clàusula 30.8 per si cal que aporteu alguna cosa més. • Al sobre B heu de presentar el projecte. • Al sobre C s’ha de presentar la oferta econòmica, en el model de l’annex 4 i la declaració responsable amb el compromís de realització de la mostra a final de curs o manifestant que no us comprometeu, segons el que vulgueu presentar a la vostra oferta. • I a més al sobre C s’ha d’incloure l’annex 5 i 6 degudament emplenats i signats. En quant a l'acreditació de la solvència econòmica o financera i tècnica o professional que es demanen, si esteu inscrits al RELI i aquest està actualitzat ja resultarà suficient acreditació i si no ho està els podeu incloure al sobre A.