Carregant

Si us plau, esperi

TRO/2024/36

Contracte de subministrament i els serveis d'implementació per a la posada en funcionament i manteniment d'un sistema integral de comptabilitat pública
L?objecte del contracte consisteix, d?una banda, en el subministrament d'un sistema integral de comptabilitat pública (mitjançant l?adquisició del programa amb el subministrament de les llicències corresponents per temps il·limitat amb instal·lació onpremise) i, d?altra banda, en els serveis associats per a la seva implantació i posada en funcionament a l?entorn de l?Ajuntament de Sabadell (instal·lació, desenvolupaments, configuració, assessorament específic en matèria de comptabilitat analítica, formació, migració de dades i suport a la posada en marxa). En darrer lloc, en l?objecte del contracte també s?inclou el servei de manteniment associat al sistema, que en garanteixi l?ús efectiu del mateix al llarg del temps.
Import sense IVA
1.836.000,00 EUR
Estat Avaluació
Periode de sol·licituds
31/de gen./2025 - 03/de març/2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Subministraments
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 2.395.200,00 EUR
codi CPV
72268000-1 Serveis de subministrament de programari 

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 10-Per al pla de manteniment correctiu i evolutiu
    • 7-Per la metodologia emprada i el pla de desplegament de la plataforma
    • 8-Per la qualitat i congruència del pla de proves proposat.
    • 9-Per al pla de formació i suport en la gestió del canvi.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1-Preu total del projecte (Pressupost base de licitació)
    • 2-Compliment dels requeriments a desenvolupar del sistema integral de comptab. pública-Req. Tipus D
    • 3-Compliment dels requeriments opcionals del sistema integral de compt.publica-Requeriments Tipus O
    • 4-Compliment, sense necessitat de desenvolupament, dels requeriments imprescindibles
    • 5-Per la millora del servei de suport
    • 6-Per disposar de la certificació ENS de nivell alt

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

Plec prescripcions tècniques

Descarregar

Informe justificatiu

Informe justificativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 2 Desglossament pressupost

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 Avals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 8 Adscripció de mitjans

Descarregar

Plec administratiu

Plec Administratiu

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Acord JGL

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 proposta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Quadre resum

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT Annex 1 Relació de requeriments funcionals (document excel)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 9

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 30/01/2025 a les 10:00

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días. En relación al sobre B (Criterios juicio de valor), entendemos que, tal y como establece el anexo 1 - cuadro de características, son 4 criterios los que se valoran, cada uno con 5 puntos hasta un total de 20, siendo el contenido del sobre, según el anexo 1 y la estructura de la oferta establecida en la plataforma de licitación, 4 documentos en total (metodología empleada - plan de prueba - plan de formación y gestión del cambio - plan de mantenimiento). Sin embargo, en el PCAP, dentro del anexo 9 (página 89), se habla de la estructura obligatoria del sobre B y se establece que deberá incluirse un único documento con determinadas limitaciones y que seguirá la siguiente estructura: 1. introducción 2. memoria técnica 2.1. características técnicas y funcionales 2.2. metodología 2.3. plan de prueba 2.4. plan de formación y gestión del cambio 2.5. plan de mantenimiento 3. conclusiones. Entendemos que hay discordancia y necesitamos que nos confirmen cuantos documentos debemos incluir dentro del SOBRE B de criterios sometidos a juicio de valor, y en el caso de ser superior a los 4 obligatorios, como y donde aportar el resto de documentos exigidos. Muchas gracias, Saludos,
Publicada

25/de febr./2025

contestada

26/de febr./2025

A l’apartat Y del Quadre Resum s’especifiquen els criteris d’adjudicació. Específicament s’indica el següent: “A continuació s’exposen, de manera resumida els criteris d’adjudicació, si bé aquesta informació ha de ser ampliada amb l’Annex 9 del PCAP, en el que s’especifiquen, de manera detallada, tots els criteris i la documentació a aportar.” En relació als criteris avaluables per mitjà de judici de valor, a l’Annex 1 s’especifiquen els criteris que seran avaluats per mitjà de judici de valor, si bé no es concreta la documentació a incorporar al sobre B, ja que a l’apartat de concreció de la documentació dels “Criteris avaluables per mitjà de judici de valor (SOBRE B)”, hi ha una remissió expressa a l’Annex 9 del PCAP. En conseqüència, pels criteris avaluables mitjançant judici de valor (Sobre B), la concreció de la documentació està exposada en l'annex 9 del PCAP, concretament en l’apartat Documentació a presentar en el Sobre B. S'ha de presentar com s'indica en aquest annex, en un sol document.