Carregant

Si us plau, esperi

TRO/2025/5

21/2025 Contractació del servei de destrucció certificada de documents
La recollida i destrucció confidencial i certificada d?aproximadament 1.168 metres lineals (ml) de documentació municipal de l?Ajuntament de Sabadell, produïda entre els anys 1978-2019, seguint la normativa reguladora vigent.
Import sense IVA
9.917,36 EUR
Estat Publicat
Periode de sol·licituds
26/de febr./2025 - 11/de març/2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Tinent/a d'alcalde/ssa
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert super-simplificat
SARA No
Valor estimat 21.818,19 EUR
codi CPV
92512100-4 Serveis de destrucció d'arxius 

Forma de presentació

El termini de presentació d'ofertes ha finalitzat

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • 1. Millora de preu unitari d’eliminació
    • 2. Millora de preu unitari per desplaçament
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Informe justificatiu

Informe tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Decret d'inici

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 25/02/2025 a les 12:20

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días, en el pliego de prescripciones técnicas, en el apartado ?2 Consideracions juridiques?, se hace referencia al cumplimiento de los preceptos de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales y del RGPD Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016 relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos. Por tanto, al tratamiento de destrucción objeto del contrato le sería de aplicación la Disposición adicional primera de la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales ?En los casos en los que un tercero preste un servicio en régimen de concesión, encomienda de gestión o contrato, las medidas de seguridad se corresponderán con las de la Administración pública de origen y se ajustarán al Esquema Nacional de Seguridad? Rogamos nos confirmen que en aplicación de la Instrucción Técnica de Seguridad de conformidad con el Esquema Nacional de Seguridad en su apartado ?VII. Soluciones y servicios prestados por el sector privado?, punto VII.1 ?Cuando los operadores del sector privado presten servicios o provean soluciones a las entidades públicas, a los que resulte exigible el cumplimiento del Esquema Nacional de Seguridad, deberán estar en condiciones de exhibir el correspondiente Certificado de Conformidad con el Esquema Nacional de Seguridad (?)? utilizando los mismos procedimientos que los exigidos en esta Instrucción Técnica de Seguridad para las entidades públicas? la empresa adjudicataria de este contrato debe estar en posesión del Certificado de Conformidad para poder llevar a cabo este tratamiento de destrucción.
Publicada

07/de març/2025

contestada

07/de març/2025

En relació a la seva consulta, en el plec tècnic s'especifica la normativa a la qual s'ha de donar compliment en el marc de la prestació del servei.
El IVA a aplicar en este tipo de trabajos es del 10%, no del 21% como viene en los pliegos. Entendemos que no hay problema en dejarlo indicado así en las ofertas a presentar?
Publicada

07/de març/2025

contestada

10/de març/2025

En la determinació del Pressupost Base de Licitació es va aplicar el tipus general d'IVA del 21%, en existir controvèrsia interpretativa al respecte del tipus imposable i en no disposar de la certesa absoluta en relació a compliment de la totalitat dels requisits per aplicar el tipus impositiu reduït. No obstant, s'ha de tenir en compte que l'aplicació dels criteris d'adjudicació per a la valoració de les proposicions es dur a terme sobre la base imposable. S'ha de recordar a les empreses licitadores que les ofertes s'han d'ajustar als plecs de conformitat amb l'article 139 de la LCSP.