Carregant

Si us plau, esperi

CMR/2025/157

312/2025 Serveis d'administració i gestió de les zones comunes de l'edifici del Mercat Central de Sabadell
L'objecte del contracte és la prestació dels serveis d'administració i gestió de les zones comunes de l'edifici del Mercat Central, i inclou els apartats que es relacionen tot seguit: Serveis de subministraments d'aigua, electricitat, telèfon i connexió a internet Servei de manteniment d'aparells i instal·lacions emplaçats a l'edifici del Mercat Central, així com de conservació de l'equipament municipal i reparacions d'obra derivades de la utilització ordinària Servei de neteja Servei de vigilància i personal auxiliar Servei d'administració general Servei de promoció comercial del mercat
Import sense IVA
669.421,49 EUR
Estat Publicat
Periode de sol·licituds
15/de jul./2025 - 18/d’ag./2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 1.338.842,98 EUR
codi CPV
70332200-9 Serveis d'administració de propietats comercials 

Forma de presentació



La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Es importante que lea detenidamente las restricciones establecidas en la presentación de ofertas.
Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Tamany màxim per document: 100 MB (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)

  • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

  • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rar, rtf, sxw, abw, pdf, pdf/a, jpg, jpeg, bmp, tiff, tif, txt, odt, ods, odp, odi, dwg, dxf, zip

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 1. Oferta econòmica
    • 2. Experiència del personal que presti el servei de gerència
    • 3. Aparcament gratuït per als clients
    • 4. Import proposat per a la resta d'actuacions de promoció comercial del mercat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe estabilitat pressupostaria

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex I Quadre resum

Descarregar

Informe justificatiu

Informe tècnic i de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 desglossament pressupost base

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3 DEUC amb instruccions

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 proposta econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 adscripció mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 declaració subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 avals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8 PDD

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Acord JGL inici licitacio

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 14/07/2025 a les 12:06

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud