Carregant

Si us plau, esperi

ACS/2025/4210

385/2025 Contracte del servei d'atenció en l'entorn domiciliari de l'Ajuntament de Sabadell
L'objecte del contracte és el servei d'atenció en l'entorn domiciliari, en endavant SAED, entès com el conjunt organitzat i coordinat d'accions que es realitzen bàsicament a la llar de la persona i/o família, dirigides a proporcionar atencions personals, ajuda a la llar i suport social a aquelles persones i/o famílies amb dificultats de desenvolupament o d'integració social o manca d'autonomia personal.
Import sense IVA
8.865.651,71 EUR
Estat Publicat
Periode de sol·licituds
01/de set./2025 - 29/d’oct./2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Ple
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 28.990.808,81 EUR
codi CPV
85300000-2 Serveis d'assistència social i serveis connexos 

Forma de presentació



La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Es importante que lea detenidamente las restricciones establecidas en la presentación de ofertas.
Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Tamany màxim per document: 100 MB (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)

  • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

  • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rar, rtf, sxw, abw, pdf, pdf/a, jpg, jpeg, bmp, tiff, tif, txt, odt, ods, odp, odi, dwg, dxf, zip

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Mesures de benestar emocional
    • Pla d'implementació SAD MÉS A PROP
    • Projecte descriptiu de les accions previstes
    • Projecte resolució incidències, queixes i suggeriments
    • Quadre de comandament
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Formació i capacitació
    • Neteges de xoc
    • Oferta econòmica
    • Supervisió externa

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

Annex 3 DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Instruccions per omplir el DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 9

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència rectificació error plecs

Descarregar

Plec tècnic

Plec Tècnic rectificat

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu rectificat

Descarregar

Informe justificatiu

Informe tècnic justificatiu

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Acord inici expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 Quadre Resum rectificat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic rectificació errors

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord rectificació errors

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Nota informativa IVA

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 01/09/2025 a les 14:05

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Respecte a la clàusula Clàusula 30. CONTINGUT DE LES PROPOSICIONS tenim diferents consultes: Sobre B: El document de confidencialitat del sobre B pot tenir el logotip de lempresa? La declaració responsable conforme els dos projectes presentats tenen un contingut idèntic ha de portar el logotip de lempresa? Sobre C: En el sobre C, sha dadjuntar el programa de formació detallat i un Compromís de lempresa dexecució de la formació. Aquests documents han de portar el logo de lempresa? han d?anar degudament firmats? En el sobre C, sha dadjuntar el Projecte de la supervisió i un Compromís de lempresa de realització de la supervisió. Aquests documents han de portar el logo de lempresa? han d?anar degudament firmats? En el sobre C, sha dadjuntar una Proposta detallada del servei de neteges de xoc i un Compromís de lempresa dassumir el cost de les hores ofertes. Aquests documents han de portar el logo de l?empresa? han d?anar degudament firmats? En relació amb lAnnex 6 (declaració de la part del contracte a subcontractar), voldríem confirmar si, en cas que l?empresa adjudicatària contracti els serveis duna empresa proveïdora del programa de gestió (programari de gestió del servei), això es considera subcontractació als efectes del contracte o si, per contra, es tracta únicament de lús d?un recurs tecnològic extern i no cal incloureho a l?Annex 6.
Publicada

12/de set./2025

contestada

19/de set./2025

Respecte la primera pregunta: el projecte tècnic anonimitzat no podrà contenir cap logotip ni marca de cap tipus que el pugui relacionar amb la licitadora. La declaració responsable, que s’haurà de presentar com a document independent, sí que pot contenir el logotip de l’empresa. De fet, segons la seva condició de declaració responsable, hauria d’estar convenientment signada. Pel que fa a la segona consulta, la consideració és essencialment la mateixa: com a documents constituents de l’oferta presentada, han de presentar-se degudament signats per una persona amb capacitat suficient per a fer-ho. Poden contenir el logotip de l’empresa, però en cap cas és necessari. Finalment, en referència a la contractació a un tercer del subministrament o disseny del programa informàtic, sí que és necessari que aquesta consti a l’Annex 6, a l’estar directament detallada al Plec de Prescripcions Tècniques com a condició per a l’execució del contracte.
CONSULTA 1. Criteri automàtic ?formació i capacitació?, diu ?es puntuaran el major número d?hores?. El mateix criteri estableix una limitació: entre 26 i 30 hores de formació anual. Entenem que el màxim d?hores anuals que es poden oferir són 30h/any addicionals a les 20h del plec, i que correspon a 5 punts. Ens ho podeu confirmar, si us plau? Obtindria la mateixa puntuació un licitador que ofereixi 26 hores que un que ofereixi 30?
Publicada

18/de set./2025

contestada

19/de set./2025

En relació a la formació, no són 30 hores més sobre les 20 ja establertes en el plec. Es tracta a partir de les 20 hores del plec, es puntuarà el major número d’hores, segons l’escalat previst. Per tant, les hores previstes compreses entre 26 i 30 tindrien la mateixa puntuació.
CONSULTA 4. PCAP pàgina 22, clàusula 30.9 SOBRE B, diu ?també caldrà incloure, en el seu cas, la documentació tècnica que sigui requerida pel Plec de prescripcions tècniques regulador del contracte?. Ens podeu indicar, si us plau, a quina documentació tècnica requerida en el PTEC es refereix?
Publicada

18/de set./2025

contestada

19/de set./2025

Al tractar-se d’un PCAP tipus, algunes previsions com aquesta a la qual feu referència tenen un caràcter genèric que, en cas de no concretar-se a l’expedient, no deriven en obligacions específiques. En el cas d’aquest expedient, tota la documentació necessària està especificada a l’Annex 1 (Quadre resum) del PCAP.
CONSULTA 5. Hem detectat diferències en els imports base hora que consten al quadre de característiques i en el informe tècnic i de necessitats. Creiem que els correctes són del del informe tècnic, ens ho poden confirmar, si us plau?
Publicada

18/de set./2025

contestada

19/de set./2025

Us informem, en el mateix sentit que s’indica a la diligència publicada en data 17 de setembre, que s’han detectat alguns errors de caràcter material i aritmètic en la documentació que forma part de l’expedient de contractació, un dels quals fa referència al punt que exposeu. S’ha proposat a l’òrgan de contractació que aprovi la rectificació corresponent, i donarem resposta a la vostra consulta en el moment en què aquesta es produeixi.
Bon dia, ens podríeu especificar si l?ampliació de 30 dies naturals que consta a la diligència del dia 17/9 es compta a partir de la data límit anterior (30/9) o des que es publica la mateixa diligència? Gràcies Ens podríeu concretar, sisplau, si la declaració de confidencialitat s?ha d?incloure dins el projecte tècnic o si es presenta en un document a part i a quin sobre? Gràcies
Publicada

18/de set./2025

contestada

25/de set./2025

L’ampliació del termini de 30 dies naturals proposada es comptarà des del dia de publicació de l’anunci corresponent, que tindrà lloc després de l’aprovació per part de l’òrgan competent. Tenint en compte el calendari de sessions de l’òrgan de contractació, aquesta publicació probablement es portarà a terme el mateix dia 30 de setembre. Pel que fa a la declaració, entenem que us referiu a la declaració responsable conforme els dos projectes presentats (la versió anonimitzada i l’original) tenen un contingut idèntic. Si és així, us informem que aquesta declaració ha de ser presentada coma document independent, degudament signat per una persona amb capacitat de representació suficient, i com a part del sobre B.
Bon dia, 1. En relació amb les taules que es puguin incloure en la proposta , és admissible emprar una mida de lletra diferent de la indicada als plecs, sempre que es garanteixi la seva correcta lectura? 2. Si la proposta inclou infografies, aquestes han de respectar estrictament la mida de lletra establerta al plec o poden emprar un format de lletra adaptat al tipus de gràfic? 3. Està permès incorporar annexos addicionals amb l?objectiu de complementar i aclarir la informació requerida en el plec?
Publicada

19/de set./2025

contestada

25/de set./2025

Sí, és admissible emprar una mida de lletra diferent en l’elaboració de les taules i les infografies, sempre que la finalitat sigui estrictament la seva correcta reproducció i no s’utilitzi com a eina per a ampliar artificialment l’extensió del projecte. Pel que fa als annexos, aquests no podran ser tinguts en compte si fan referència al projecte tècnic i sobrepassen l’extensió màxima establerta per a cadascun dels apartats. Us recordem, a més, que la inclusió de qualsevol dada relativa als criteris avaluables mitjançant fórmula que s’inclogui als sobres A o B comportarà l’exclusió automàtica del procediment.