Carregant

Si us plau, esperi

EDU/2022/276

Contracte de serveis per gestionar les escoles bressol i centres d'educació infantil i familiar municipals de Sabadell.
Import sense IVA
8.708.737,11 EUR
Estat Desistiment
Periode de sol·licituds
26/de maig/2022 - 20/de juny/2022 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Ple
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 22.424.998,08 EUR
Nº lots 4

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Projecte de gestió equipament
    • Projecte que inclogui els aspectes organitzatius del servei
    • Projecte que inclogui els aspectes pedagògics del servei
    • Projecte que inclogui Pla de vinculació amb les famílies
    • Projecte sobre el seguiment de la gestió del servei, coordinació i comunicació amb Ajuntament
    • Projecte sobre els serveis atenció a la petita infància i de suport i acompanyament a les famílies
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Increment alumnat pràctiques FP dual
    • Millora econòmica sobre el cost total del servei

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
80110000-8 Serveis d'ensenyament preescolar 

1 Contracte de serveis per gestionar la EBM Calvet d'Estrella, EBM Joan Montllor i CEIF Joaquim Blume. 1.945.739,63 Desistiment
80110000-8 Serveis d'ensenyament preescolar 

2 Contracte de serveis per gestionar la EBM La Romànica, CEIF Espronceda i CEIF Vapor Buxeda Nou de Sabadell 2.365.634,89 Desistiment
80110000-8 Serveis d'ensenyament preescolar 

3 Contracte de serveis per gestionar el CEIF Andreu Castells, CEIF Arraona i CEIF Can Puiggener 2.351.519,23 Desistiment
80110000-8 Serveis d'ensenyament preescolar 

4 Contracte de serveis per gestionar el CEIF Can Llong i CEIF Creu Alta 2.045.843,36 Desistiment

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

Acord de Ple d'inici d'expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci licitació signat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència canvi data Mesa obertura sobre A

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència perfil recursos interposats

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència suspensió procediment

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 1 quadre resum

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 3 formulari DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex 3A instruccions DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 oferta econòmica per a cada lot

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 adscripció mitjans

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 subcontractació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7 model garantia

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anunci de licitació

    Publicat el 30/05/2022 a les 09:00

    Veure Anunci
  • Anunci de licitació

    Publicat el 31/05/2022 a les 13:19

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia: 1. A la pàgina 15 del plec tècnic indica: Tal com es preveu als plecs administratius s?ha de contemplar dintre de les retribucions del personal un complement salarial absorbible per millorar les condicions salarials previstes al conveni del sector corresponent. A què corresponen aquests complements salarials? 2. En els plecs tècnics a la clàusula 4a oferta de places i ràtios: a l?escola Vapor Buxeda especifica que l?oferta inicial inclou 3 aules de 2-3 anys, entenem que l?oferta no contempla l?ocupació total de l?escola? El preu està calculat per 3 aules obertes de 2-3 anys de les 4 que hi ha?
Publicada

03/de juny/2022

contestada

09/de juny/2022

Bon dia, 1. Aquest complement salarial absorbible és el que consta a la relació de personal que presta actualment el servei que figura a l'annex 8 del PCAP a la columna anomenada " complement salarial Ajuntament". 2. La oferta inicial corresponent al lot 2, en concret al CEIF Vapor Buxeda Nou, és d'un total de 8 aules, al pressupost s'han contemplat 4 aules de 2-3, malgrat hi ha un error mecanogràfic i posa 3 aules. Respecte a l'escola Espronceda, l'oferta inicial són 3 aules ja que l'aula numero 8 hi ha l'aula multisensorial. Per tant, l'oferta inicial contempla ocupació total a les 3 escoles del lot, excepte el CEIF Espronceda que surt amb 7 aules. 19 aules en total pel lot 2.
Bona tarda, seria possible tenir l?annex 9 en format editable? (word) Moltes gràcies,
Publicada

07/de juny/2022

contestada

09/de juny/2022

Bon dia, d'acord amb el previst a la clàusula 20 del PCAP, l'annex 9 corresponent al contracte d'accès a dades per compte de tercers, es signarà, juntament amb la formalització del contracte entre l'adjudicatari del contracte i l'Ajuntament. Per aquest motiu no està publicat al perfil del contractant amb l'anunci de licitació, perquè no és un document que afecte a aquest moment processal.
Bon dia, a la pàg. 16 del Plec tècnic s?especifica ?Un/a tècnic/a de suport per cada tres aules i ? més per cada fracció de dues aules més (escoles de 5 i 8 aules)?. En el supòsit d?haver-hi 4 aules obertes, a quina jornada hauria d?estar aquest segon suport? Gràcies,
Publicada

08/de juny/2022

contestada

09/de juny/2022

Per aclarir: centres de 3 aules: 1 tècnic de suport centres de 4 aules: 1 tècnic de suport centres de 5 aules: 1 tècnic de suport i 1/2 més centres de 6 aules: 2 tècnics de suport centres de 7 aules: 2 tècnics de suport centres de 8 aules: 2 tècnics de suport i 1/2 més. Respecte a la jornada, si és tracta d'un tècnic amb la meitat d'hores, es poden distribuir a cada centre segons les pròpies necessitats.
Bon dia, els punts 3.3 i 7.4 del plec de clàusules tècniques es contradiuen pel que fa a si el servei d acollida ha de ser atès pel propi personal educatiu del centre, o no. És correcte el 3.3 o el 7.4? Gràcies,
Publicada

13/de juny/2022

contestada

15/de juny/2022

Bon dia, Aclariment: El servei d'acollida al matí, d'oferta obligatòria a tots els centres, serà atès pel propi personal educatiu del centre dintre de la seva jornada laboral.
L ANNEX 1 ? QUADRE RESUM diu: Les propostes tindran una limitació d?extensió de 75 pàgines a doble cara (150 pàgines a una cara), sense tenir en compte els annexos. Qualsevol informació que sobrepassi el límit establert no serà tinguda en compte en el moment de la valoració de les proposicions. A l aplicació per presentar les propostes, la presentació del projecte està dividida per punts (presentació per separat). El fet d haver-ho d entregar per separat fa reduïr el número de pàgines de cada apartat, pel fet d haver d afegir un índex a cada un, en comptes de poder tenir un índex global. Les preguntes són: - Es pot entregar en cada apartat tot el projecte sencer? - Veiem també que el QUADRE RESUM contempla la presentació d annexos, però a la plataforma pixelware no veiem el lloc on fer-ho. Gràcies,
Publicada

15/de juny/2022

contestada

17/de juny/2022

Bon dia, hem fet consulta als serveis tècnics de la plataforma PIXELWARE recentment implementada a aquest Ajuntament de la pregunta que formuleu i caldrà que el projecte corresponent al sobre B es presenti SENCER al primer criteri d'adjudicació, (al primer punt) i a la resta de criteris cal que incorporeu un document signat pel representant del licitador on s'indiqui simplement que el contingut d'aquest criteri consta al projecte complet que està incorporat al punt... ( el nom que correspongui). D'aquesta forma es podrà respectar el que preveuen els Plecs respecte a la durada màxima del projecte i també complir amb els criteris de presentació de documents configurats al programa que demana la inclusió d'un document per a cada criteri d'adjudicació.