Carregant

Si us plau, esperi

LSEO/2023/05

LICITACIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS AUXILIARS DE CONTROL D?ACCESSOS, CONSERGERIA I PORTERIA DEL PATRIMONI GESTIONAT PER HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, S.A. (VIMUSA).
L?objecte és la contractació dels serveis auxiliars de control d?accessos, comprovació d?instal·lacions, serveis de porteria i consergeria en el patrimoni gestionat per l?empresa municipal Habitatges Municipals de Sabadell S.A. El volum d?hores de serveis a prestar és un número variable, aquest contracte es configura com un contracte de serveis en funció de les necessitats de VIMUSA.
Import sense IVA
138.780,00 EUR
Estat Formalitzat
Periode de sol·licituds
19/de jul./2023 11:15 - 08/de set./2023 14:00
Òrgan de contractació
Habitatges Municipals de Sabadell, SA
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 277.560,00 EUR
codi CPV
98341120-2 Serveis de porteria 

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • Criteri genèric objectiu - Annex 4
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs - Annex 2
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació - Annex 1
    • Solvència Econòmica o Financera - Comptes anuals
    • Solvència Tècnica o Professional - Annex 3

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Anunci publicat

Anuncio publicado

Descarregar

Plec tècnic

PPT

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexes PCAP

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • ??anuncio.tipo.Categoria [id = 102, nombre = Anuncio de licitación, descripcion = ]_ca??

    Publicat el 19/07/2023 a les 09:00

    Veure Anunci
  • ??anuncio.tipo.Categoria [id = 102, nombre = Anuncio de licitación, descripcion = ]_ca??

    Publicat el 19/07/2023 a les 11:15

  • ??anuncio.tipo.null_ca??

    Publicat el 06/10/2023 a les 14:25

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, respecta al personal a sobrogar, veig que tots tenem jornada completa, i les 16 persones sumem mes de 28.000 hores de treball, quan la licitació es de 9000 hores aproximadament. Es pot ajustar el personal a subrogar? Que sigui el que realment presta el servei. Gracies
Publicada

31/d’ag./2023

contestada

05/de set./2023

En tant que el volum d’hores de servei a prestar és variable. Sí, els treballadors a subrogar seran els que prestin serveis efectius en el moment d’efectuar el canvi d’empresa.