Carregant

Si us plau, esperi

TRO/2024/40

380/2025 Prestació de serveis per al tractament arxivístic de la documentació del fons Administratiu de l'Ajuntament de Sabadell.
L?objecte del contracte consisteix en el tractament arxivístic, organització, classificació i descripció de la documentació finalitzada del fons administratiu, pendent de ser transferida a l?arxiu, custodiada en dependències municipals. En concret, l?objecte del contracte comprèn les següents prestacions: A. La revisió dels expedients d?eliminació que es proposen sobre la documentació avaluada com d?eliminació total i emplenament del formulari de comunicació prèvia a la destrucció de documentació a la CNAATD, si escau. B. La sistematització de la informació de les dades del fons documental avaluat de conservació permanent: - La confecció de l?inventari i el catàleg dels expedients processats. - La signaturació (signatura topogràfica), la neteja i la incorporació de la documentació en carpetes i capses d?arxiu definitiu. - La correcta instal·lació al Museu del gas, espai destinat com a dipòsit d?arxiu definitiu, de la documentació avaluada de conservació permanent un cop processada.
Import sense IVA
330.578,51 EUR
Estat Avaluació
Periode de sol·licituds
10/de set./2025 00:01 - 09/d’oct./2025 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Junta de Govern Local
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 396.694,21 EUR
codi CPV
92512000-3 Serveis d'arxius 

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Document europeu únic de contractació (DEUC)
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 1. Millora en el preu del contracte
    • 2. Metres lineals addicionals extra oferts per tractament arxivístic sense cost addicional per a Aj
    • 3. Anys experiència add. als mínims exigits en proj. gestió doc. i tract.arxivístic del cap projecte
    • 4. Nombre de consultors/es juniors addicionals que s’adscriuran a l’execució del contracte

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Informe justificatiu

Informe justificatiu

Descarregar

Document d'aprovació de l'expedient

Documento de aprobación del expediente

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 5

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència esmena data finalització termini presentació d'ofertes

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència convocatoria visita tècnica

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 09/09/2025 a les 04:16

    Veure Anunci
  • Anuncio de licitación

    Publicat el 09/09/2025 a les 13:08

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, ens agradaria plantejar una sèrie de dubtes: 1. Sèries documentals i tractament A l?Annex I del Plec de Prescripcions Tècniques es detalla, per a cada ubicació, el volum total en metres lineals corresponent a documentació de conservació permanent i d?eliminació total, així com la relació de sèries documentals existents a cada fons. L?Ajuntament podria concretar quantes d?aquestes sèries documentals corresponen efectivament a conservació i quantes a eliminació a cadascuna de les ubicacions (Can Marcet, Casa Consistorial, Casa Grau, Complex Sant Oleguer i Magatzem Plaça Copèrnic)? 2. Mixtura de tractaments dins una mateixa sèrie Es podria aclarir si una mateixa sèrie documental pot tenir part del seu volum destinat a la conservació permanent i una altra part a l?eliminació, en funció de l?aplicació de la corresponent Taula d?Avaluació i Accés Documental (TAAD)? 3. Criteri de millora en ml addicionals En relació amb el criteri d?adjudicació núm. 2 (metres lineals addicionals de tractament arxivístic sense cost addicional per a l?Ajuntament), el Plec estableix una escala de trams amb puntuació màxima de 35 punts per a ofertes entre 401 i 500 ml. Ens poden confirmar si, a efectes de valoració, oferir 401 ml addicionals obtindrà la mateixa puntuació (35 punts) que oferir 500 ml, sense diferència entre aquestes quantitats dins del mateix tram? 4. Sobre durada del servei i finalització anticipada Els plecs estableixen una durada del contracte de 4 anys (48 mesos) a comptar des de l?1 de gener de 2026 o des de la formalització del contracte. Podrien confirmar si el servei es podrà donar per finalitzat en el moment en què s?hagin tractat tots els metres lineals previstos (els obligatoris del PPT més els que s?hagin ofert com a millora), encara que això es produeixi abans del termini de 48 mesos, o si, per contra, el servei haurà d?estar actiu durant tot el període establert independentment del volum tractat? Moltes gràcies per la seva atenció. Cordialment
Publicada

29/de set./2025

contestada

30/de set./2025

1. Disposem d’un inventari succint que detalla la classificació a priori, sèries documental, per conservació permanent, ja sigui perquè disposin d’una TAAD que estipuli aquesta disposició o bé pendent d’avaluar (sense TAAD) i per tan de conservació permanent a l’espera de ser avaluat per la CNAATD. L’annex I detalla el total de ml de conservació permanent segons el criteri abans explicat, per espai i per sèries document pre-inventariades , d’acord al que detalla el PPT a l’apartat 3 “documentació que està pre-inventariada com de conservació permanent, pre identificada la sèrie documental segons el QdC i la seva corresponent TAAD, si aquesta està avaluada o si no, s’indica pendent de TAAD. Ara bé, dins de les tasques a realitzar està la verificació de la classificació de la documentació a tractar. Comprovació de les Sèries Documentals (SD) pre-identificades segons l’inventari proporcionat per l’Ajuntament. 2. Sí, segons la seva classificació (sèrie documental) en aplicació de la corresponent TAAD, la disposició que detalli. Podrien haver sèries documentals supeditades a tria 3. Sí, s’obtindran 35 punts a partir de 401 ml. 4. Tenint en compte el règim de facturació establert, la distribució pressupostària del contracte prevista, el temps necessari per a l’execució dels treballs amb l’òptima qualitat i per a la seva supervisió pel servei municipal responsable, no es contempla la finalització del servei abans de la durada prevista del contracte.
Bon dia, ens agradaria plantejar una sèrie de dubtes en relació amb els plecs de la licitació: 5. Pregunta sobre seguretat de la informació i ENS Hem observat que entre les sèries documentals objecte del contracte hi ha nombrosa documentació amb dades personals de caràcter sensible (expedients de personal, padró municipal d?habitants, serveis socials i benestar social, expedients judicials i contenciosos, reclamacions tributàries, etc.). Tenint en compte que l?article 156.2 de la Llei 9/2017, de Contractes del Sector Públic, estableix que els plecs han de contenir les condicions especials d?execució relatives a la seguretat de la informació quan s?hi tractin dades personals, i que el Reial decret 311/2022 regula l?Esquema Nacional de Seguretat (ENS) com a marc obligatori per al tractament d?aquestes dades, considerem que hauria de ser requisit que els licitadors acreditessin la certificació en ENS, com a mínim en nivell ALT. L?Ajuntament preveu revisar els plecs per incorporar aquesta exigència, atès el volum i la naturalesa de la documentació a tractar? Restem a l?espera de les seves respostes i quedem a la seva disposició per a qualsevol aclariment addicional. Moltes gràcies per la seva atenció. Cordialment
Publicada

29/de set./2025

contestada

30/de set./2025

L?ENS, segons la normativa vigent, és d?aplicació en el tractament de dades i d?informació per mitjans electrònics. En aquest contracte el tractament de la documentació a realitzar és en format paper