Carregant

Si us plau, esperi

SGC/2023/10

Servei de neteja d'equipaments municipals
La regulació del servei de neteja, ja sigui ordinària, de fons, especialitzada o de reforç, inclosa la recollida selectiva dels residus, en els equipaments i instal·lacions municipals que es relacionen en la clàusula 2 del PPTP. El servei ha d'incloure tant la pròpia execució de la neteja com la planificació, l'organització, la supervisió i el suport tècnic i administratiu d'estructura necessaris. També ha de preveure l'aportació dels productes, materials, estris, consumibles i maquinària de neteja que resultin imprescindibles per mantenir en un bon estat de salubritat cadascun dels equipaments objecte de la contractació.
Import sense IVA
12.440.094,62 EUR
Estat Formalitzat
Periode de sol·licituds
12/d’abr./2023 - 26/de maig/2023 23:59
Òrgan de contractació Ajuntament de Sabadell
Òrgan de contractació
Ple
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert
SARA
Valor estimat 14.928.113,54 EUR
Nº lots 3

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 1. Memòria tècnica del personal
    • 2.Memòria tècnica de la prestacio del servei
    • 3. Memòria relativa al medi ambient i eficiència en el consum d'aigua i energia
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Millora econòmica del pressupost base de licitació (PBL)
    • 2. Millora dels preus-hora
    • 3. Compromís de lliurament del manual acollida i model
    • 4. Compromisos de formació del personal i declaració responsable
    • 5. Compromisos de caràcter mediambiental
    • Lot 1: Neteja del grup d'equipaments A
      • 6. Compromís aportar una plataforma electrònica de gestió de comandes per a reposició estocs
      • 7. Millora del nombre de supervisions
    • Lot 2: Neteja del grup d'equipaments B
      • 6. Compromís aportar una plataforma electrònica de gestió de comandes per a reposició estocs
      • 7. Millora del nombre de supervisions
    • Lot 3: Neteja del grup d'equipaments C (reservat a un Centre Especial de Treball)
      • 6.Compromís tasques de neteja realitzades en un 100% amb persones amb una discapacitat

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
90911200-8 Serveis de neteja d'edificis 

1 Neteja del grup d'equipaments A La regulació del servei de neteja, ja sigui ordinària, de fons, especialitzada o de reforç, inclosa la recollida selectiva dels residus, en els equipaments i instal·lacions municipals que es relacionen en la clàusula 2 del PPTP. El servei ha d?incloure tant la pròpia execució de la neteja com la planificació, l?organització, la supervisió i el suport tècnic i administratiu d?estructura necessaris. També ha de preveure l?aportació dels productes, materials, estris, consumibles i maquinària de neteja que resultin imprescindibles per mantenir en un bon estat de salubritat cadascun dels equipaments objecte de la contractació. 6.322.911,42 Formalitzat
90911200-8 Serveis de neteja d'edificis 

2 Neteja del grup d'equipaments B La regulació del servei de neteja, ja sigui ordinària, de fons, especialitzada o de reforç, inclosa la recollida selectiva dels residus, en els equipaments i instal·lacions municipals que es relacionen en la clàusula 2 del PPTP. El servei ha d'incloure tant la pròpia execució de la neteja com la planificació, l'organització, la supervisió i el suport tècnic i administratiu d'estructura necessaris. També ha de preveure l'aportació dels productes, materials, estris, consumibles i maquinària de neteja que resultin imprescindibles per mantenir en un bon estat de salubritat cadascun dels equipaments objecte de la contractació. 6.006.084,41 Formalitzat
90911200-8 Serveis de neteja d'edificis 

3 Neteja del grup d'equipaments C (reservat a un Centre Especial de Treball) La regulació del servei de neteja, ja sigui ordinària, de fons, especialitzada o de reforç, inclosa la recollida selectiva dels residus, en els equipaments i instal·lacions municipals que es relacionen en la clàusula 2 del PPTP. El servei ha d'incloure tant la pròpia execució de la neteja com la planificació, l'organització, la supervisió i el suport tècnic i administratiu d'estructura necessaris. També ha de preveure l'aportació dels productes, materials, estris, consumibles i maquinària de neteja que resultin imprescindibles per mantenir en un bon estat de salubritat cadascun dels equipaments objecte de la contractació. 111.098,79 Desert

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Documents addicionals a publicar

Annex 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe econòmic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 8 Llistat de subrogació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Instruccions DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 7

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Nota informativa visites insta·lacions

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ACORD DE PLE_Inici licitació neteja equipaments municipals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Llistat de subrogació amb codi de contracte Lot 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Llistat de subrogació amb codi de contracte Lot 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència informativa rectificació Annex 1 del PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord adjudicació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

IT Valoració licitació neteja d'equipaments

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Taula rsum puntuacions judici de valor

Descarregar

Documents addicionals a publicar

IT classificació licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta de constitució i obertura sobres A i B

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta d'obertura sobre C

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta de valoració del sobre C i de proposta d'adjudicació

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 11/04/2023 a les 10:00

  • Anuncio de adjudicación

    Publicat el 04/12/2023 a les 14:53

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenas tardes, En la página 21 del Annex 1QR se identifican los apartados que deberá contener la memoria técnica con sus respectivas puntuaciones. En cambio, en la página 29 del mismo documento, se indica un índice para la memoria técnica diferente. Cual es el correcto? Gracias.
Publicada

25/d’abr./2023

contestada

28/d’abr./2023

En la p. 21 y siguientes se exponen los criterios evaluables mediante juicio de valor (sobre B) de los lotes 1 y 2 y Oferta integradora, mientras que en las p. 29 y 30 se relaciona todo lo que debe contener la oferta técnica de los lotes 1 y 2, sea evaluable o no. Por tanto, el primer caso hace referencia a aquellos apartados susceptibles de ser valorados y puntuados, y el segundo se refiere a todo el contenido de la oferta técnica, con apartados evaluables y puntuables y otros no.
Bon dia, De la lectura dels plecs de condicions tècniques i els seus annexes, observem que només es treballa en dia festiu ens els centres 53 Can Marcet, 58 Parc recreatiu la bassa, 59 Piscina Municipal Parc del Nord, 60 Piscina Municipal Can marcet i 61 Piscina Municipal Olímpia per el lot 1 i en l? equipament 68 Parc Catalunya per el lot 2. Es correcte?? En cas contrari ens podrien indicar en quins equipaments s?ha de treballar en festiu. Gràcies.
Publicada

27/d’abr./2023

contestada

28/d’abr./2023

D?acord amb l?Annex A del PPTP, els equipaments en què s?ha de continuar prestant servei en diumenges i/o festius oficials a Sabadell són: Lot 1: 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 53, 56, 58, 59, 60 i 61. Lot 2: 67, 68, 69 i 70. Lot 3: Cap equipament.
Apreciats senyors. Noe ntenem el preu de licitacio. En cas del lot 1 es de 6.322.911,42? inclou tambe 123.966,94 eruos de bossa d?hores serveis extres. ?? La baixada de preu (criteri automatic) sobre uns preus hora , per que es faran servir aquest preu? quantes hores son la bossa d?hores servei extra? o aquesta pot variar en funcio del preu?
Publicada

15/de maig/2023

contestada

18/de maig/2023

Tenint en compte que la durada del contracte és de dos anys, el preu d’adjudicació inclourà l’import inalterat de les bosses econòmiques corresponent a dos anys. En el cas del lot 1: 247.933,88€ (IVA no inclòs). La clàusula 3.2 del PPTP, apartat “serveis de reforç, bosses econòmiques i preus-hora”, detalla alguns dels serveis que s’hauran d’assumir amb la bossa econòmica i els criteris d’aplicació dels preus-hora. Efectivament, el nombre total d’hores de la bossa econòmica vindrà determinat pel consum que es faci dels quatre tipus de preu-hora.
Bon dia, Podrien confirmar-nos que no hi ha personal a subrogar pel lot 3 i que tot el personal serà de nova contractació? Gràcies.
Publicada

16/de maig/2023

contestada

24/de maig/2023

Li preguem revisi la consulta i resposta núm. 2 que consta al perfil del contractant, perquè ja es va contestar davant la consulta d'un altre licitador. Veure: https://contractaciopublica.cat/ca/tauler-avisos/preguntes-respostes/c61e4eb7-a409-4651-9346-ec0437d0d2fa?page=0
Bon dia, Ens podrien indicar les característiques tècniques de la següent maquinària a facilitar pels lots 1 i 2: - Elevador - Fregadora - Escombradora - Aigua a pressió Gràcies. Salutacions
Publicada

16/de maig/2023

La maquinària ha de donar compliment a tots els requisits tècnics que contemplen els plecs de condicions. La resta de característiques són a lliure elecció de l?empresa licitadora.
Bon dia, Al accedir a la plataforma, veiem com està estructurada la presentació de les ofertes i tenim la següent consulta: En cas de realitzar oferta integradora, a on introduïm la memoria del sobre B i les dades dels sobre C Gràcies
Publicada

22/de maig/2023

contestada

24/de maig/2023

La plataforma disposa nomes la presentació d'ofertes per cada lot. No obstant, es pot presentar la oferta integradora a continuació de la del lot 1 o be a continuació de la del lot 2 fent la indicació corresponent a l'index de la documentació presentada.